En, to, TRE

4+1

Spennende tider i vente. Jeg prøver å være positiv, skal jeg gå å være konstant redd kommer jeg ikke til å holde ut. Får heller prøve å tenke at hvis det går galt var det uansett ikke liv laga inni der ❤️

Så forkjølelsessymptomer som tett/rennende nese og dårlig form kom denne gangen, samme som sist jeg ble gravid. Er i skikkelig dårlig form, hodepine, utrolig varm (nesten feber), tung i øynene. Jeg blir fort kvalm og uggen, skjelven i kroppen. Og så er jeg veldig trøtt :rolleyes: Sovet sykt dårlig de siste nettene, håper på bedring snart og at det bare skyldes at jeg er "syk". Satser på at formen kommer seg raskt sånn at jeg kan komme meg på trening igjen, kan nesten ikke tro at jeg gjorde 40 minutt cardio, 1 time styrke og 15 uttøying på mandag :hilarious: jeg begynte å føle med snufsete og nyse litt den dagen, men trodde det var allergi :angelic:

Satser på bedre tider, og håper ikke jeg blir like dårlig dette svangerskapet. Dette er jo forhåpentlig vis siste gangen jeg er gravid, og ønsker å kunne nyte det!

Milepæler:
- Komme forbi 5+0
- Komme til uke 12+0
- Tidlig UL i uke 12-13
 
Tusen takk ❤️

Tusen takk :love017

tusen takk ❤️ Hvordan går det med babyen i magen? :rolleyes:

Takk som spør! Det går bra :D Mye liv og røre fra den lille karen. Koser oss med å kjenne bevegelse, og gleder meg fryktelig til å gå ut i ferie og kun fokusere på lille mageboeren.
 
Åå spennende!!! Krysser fingrene :smiley-angelic001 noen symptomer? :rolleyes:
Nei, ikke egentlig.. men er bare 5 dpo liksom, så forventer ikke noe særlig symptomer med det første :hilarious:
Så sykt koselig at du er gravid, heier på lille spira ❤️❤️❤️
 
Takk som spør! Det går bra :D Mye liv og røre fra den lille karen. Koser oss med å kjenne bevegelse, og gleder meg fryktelig til å gå ut i ferie og kun fokusere på lille mageboeren.
Så koselig :love017 gleder meg til mage og bevegelse igjen! Nyt ferie, husk at ingen takker deg for å holde ut på jobb heller ;)
 
Nei, ikke egentlig.. men er bare 5 dpo liksom, så forventer ikke noe særlig symptomer med det første :hilarious:
Så sykt koselig at du er gravid, heier på lille spira ❤️❤️❤️
Føles helt rart å være gravid enda en gang, helt selv :nailbiting: skummelt, men har en god magefølelse så håper den holder til mål ❤️❤️
 
Så koselig :love017 gleder meg til mage og bevegelse igjen! Nyt ferie, husk at ingen takker deg for å holde ut på jobb heller ;)

Er så koselig med spark og babymage! ❤️ Spent på å følge med videre på spiren deres fremover!

Nei, det er sant som du sier. Kroppen sier stopp når nok er nok :hilarious: Håper for egen del å se 10.klassingene mine hele veien ut.
 
4+2

Idag kom alle testene jeg bestilte i posten. Så da startet testebonanzaen! :hilarious:

Denne tatt på tredje urin
57F1A7CA-D8FD-4165-B1C7-2EA154BC6D78.jpeg


Denne tatt på utvannet 2 timers urin nå i kveld
6D897B74-2BD1-4069-9130-EAC6B6B8F0F3.jpeg


La oss krysse fingrene :smiley-angelic001
 
Dette var skikkelig gode nyheter! Gratulerer så mye med positiv test. Denne lille spiren skal holde helt til termin ❤️ Så glad på dine vegne!!
 
Er så koselig med spark og babymage! ❤️ Spent på å følge med videre på spiren deres fremover!

Nei, det er sant som du sier. Kroppen sier stopp når nok er nok :hilarious: Håper for egen del å se 10.klassingene mine hele veien ut.
Åå ja det skjønner jeg, det er en spesiell opplevelse både for elev og lærer :love017
 
Dette var skikkelig gode nyheter! Gratulerer så mye med positiv test. Denne lille spiren skal holde helt til termin ❤️ Så glad på dine vegne!!
Tusen takk, så koselig å høre ❤️❤️ Hvordan går det med deg og babyen i magen? ☺️
 
Back
Topp