Gravid igjen

Gratulerer :D
 
Det gikk dessverre ikke bra denne gangen. Jeg fødte en engel i uke 19. Vår tredje sønn fikk navnet Gabriel etter sin tippoldefar, og begravelsen ble holdt idag. Vannet gikk i uke 16 og sterke Lillebror holdt ut til siste stund. Dessverre var det tomt for fostervann på forrige kontroll, og alle sparkene jeg kjente var ikke koselige små spark, men et tegn på at han hadde det altfor trangt og ikke noe godt. Derfor tok vi det vanskelige valget å avbryte så lille Gabriel skulle slippe å lide mer. Himmelens nydeligste engel <3ImageUploadedByBV Forum1441154188.497133.jpg
 
Så ufattelig trist! Tenker masse på deg og håper du får masse styrke og trøst i tiden som ligger foran<3
 
Så fælt å høre! Sender deg noen tanker og varme klemmer. Sånt burde man slippe å oppleve. <3
 
♡ <3 <3 himmelens vakreste Gabriel <3
 
Å nei, så trist å lese! Sender deg mange gode tanker, håper du har fine folk rundt deg som hjelper deg gjennom dette. Hvil i fred, lille Gabriel.
 
Wow gratulerer så mye :)
Jeg har ikke fått mensen tilbake enda, men det er like greit (siden minsten er made in Haugesund så er det ikke noen sjanse for plutselig graviditet her i huset med mindre en av de store barna har noe å fortelle gamlemor) :)
 
Wow gratulerer så mye :)
Jeg har ikke fått mensen tilbake enda, men det er like greit (siden minsten er made in Haugesund så er det ikke noen sjanse for plutselig graviditet her i huset med mindre en av de store barna har noe å fortelle gamlemor) :)

.. Triks å lesa litt på tråden før du svare.. :/
 
Kondolerer så mye <3
 
Back
Topp