Gravid igjen

Ååå gratulerer så mye!!! :) misunner deg litt nå ja! Gleder meg til nr 2, men det blir nok ikke før om et år vi begynner å prøve igjen. Hva føler du om den nye graviditeten? :D
 
Ååå gratulerer så mye!!! :) misunner deg litt nå ja! Gleder meg til nr 2, men det blir nok ikke før om et år vi begynner å prøve igjen. Hva føler du om den nye graviditeten? :D

Å det er så sinnsykt skummelt! Vurderer alle muligheter men tror ikke jeg klarer abort.. Jeg har termin i januar neste år så liam kommer akkurat til å være ett år.. I tillegg har vi en treåring så det er passe skummelt ja!
 
Hoho! Jaggu! :)) Gratulera so masse!!:D bare å begynna å gleda seg då! ;) trur dåke klare da,sjøl om da blir travelt! Heiaheia!:D
 
Bestemor har 3 gutter, to av de med bare ett års mellomrom og hun anbefaler meg på det sterkeste å få to som er så nære. Hun sa det var kjempekjekt at de var så nære i alder. Men jeg tror det kommer veldig an på hvordan de er, om de er veldig aktive og litt vanskelige av seg gjør det jo ikke jobben lettere. Alt i alt gjetter jeg at du blir glad for nære barn om noen år, selv om det kanskje blir ekstra tungt i begynnelsen :) Tipper det er mange følelser som skal fordøyes nå, ønsker deg masse lykke til! :)
 
Gratulerer så masse:)
 
Det er 1 år og 5 mnd mellom mine, men bare ett skoleår. Det er hektisk, men Gud hvor mye glede også. Vi driver med oppussing, har bare en bil og har ikke fått full plass i barnehage til hun eldste, så hun er hjemme to dager i uka. Skulle jeg hatt det som plommen i egget, skulle hun vært i Bhg hver dag, jeg skulle hatt en bil til og huset burde vært ferdig. Allikevel ville jeg aldri ha gjort det anderledes og begge barne er nøye planlagt. Det skulle egentlig ha plott tettere om vi hadde fått det til før. Gratulerer og lykke til. Får håpe neste ikke kommer i desember da... Hehe... Da blir de født samme år:D
 
Oi, så spennende - gratulerer så mye og lykke til! Det blir nok supert for de to små å være så jevngamle! :)
 
Oi oi... gratulere! Så spennende å se folk i min egen termin være gravid igjen. Tror ikke jeg selv er klar før om 3 år minst. Mn blir man gravid, så blir man d vel. Da hadde nok jeg beholdt også.
 
Gratulerer så masse! :) Håper på noe lignende her, men fullammer så tar sikkert litt tid. ;) Tok 1.5 år med første så heller før enn senere.
 
Gratulerer så mye. Har selv to jenter som det er 18mnd mellomrom med
 
Gratulerer så mye, det blir stas

(Men er glad det ikke er meg)
 
Back
Topp