Wow gratulerer kjære!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har selv allerede mareritt om en ny styrtfødsel, er ikke alltid like lett når alt sitter så friskt i minne [emoji21]
Gratulerervi skal få i november. Det blir travelt for oss
men dobbel glede <3
Så fin kul! Jeg gleder meg til å bli gravid igjen selv om jeg hadde et grusomt svangerskap og en helt ræva fødsel. Det som kommer til slutt er så verd det!Jeg har endelig kommet over uke 12 og det er tydelig at noe er på gang der inne [emoji7] litt skummelt ettersom magen er like stor nå i uke 13 som når jeg var i uke 20 sist [emoji51] får meg liksom til å tenke på hvor dette skal ende [emoji28] men vi har fått dato til oul og vi teller bare ned dagene!
![]()
Så fin kul! Jeg gleder meg til å bli gravid igjen selv om jeg hadde et grusomt svangerskap og en helt ræva fødsel. Det som kommer til slutt er så verd det!lykke til videre i svangerskapet!
Så gøy med en av hver! Gratulerer ♡![]()
Det ligger en liten LILLEBROR der inne [emoji170] ble flyttet hele 8 dager frem, jeg som var sikker på at jeg skulle bli flyttet bakover [emoji85]
Så gøy med en av hver! Gratulerer ♡
Her har vi også storesøster på to og lillebror på 8 mnd nåStor stas!
Da kan det se ut som at det kommer en liten lillebror eller lillesøster i oktober [emoji173]️ testen viste et pluss i dag og vi er overlykkelige og en smule sjokkerte! Tenk at lille jenta vår med stor sannsynlighet skal bli storesøster til høsten?! [emoji33]
Gratulere så myeså gøy
![]()
Gratulerer! [emoji173]️[emoji4]