Gravid igjen ❤️

Pseudomamma

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Høsthjerter 2017
Da kan det se ut som at det kommer en liten lillebror eller lillesøster i oktober [emoji173]️ testen viste et pluss i dag og vi er overlykkelige og en smule sjokkerte! Tenk at lille jenta vår med stor sannsynlighet skal bli storesøster til høsten?! [emoji33]
 
Gratulerer! [emoji5] Vi følger dere på veien videre med en spire i oktober selv.
 
Oi! Må si jeg er litt småsjalu.. Her har ikke ting startet opp igjen så må nok vente litt.. Gratulerer så mye med nytt frø :-D
 
Gratulerer så mye! En smule misunnelig.. vi kan ikke få flere nå så er sykt verpesyk:p
 
Takk så mye for alle gratulasjoner [emoji4][emoji173]️
 
Gratulerer [emoji4][emoji92] og lykke til med graviditeten!
Vi skal prøve på en til vi også, men vi venter til sommeren :)
 
Gratulerer så mye [emoji3]
 
a88cb0331d29a09b10fce22af6c5282b.jpg

Idag slo digital testen ut [emoji16]
Første time med jordmor er på fredag, og håper da å få booket inn tid til tidlig ultralyd om noen uker [emoji4] har ingen kvalme eller ømme bryster så sliter litt med å innse at jeg er gravid, men forhåpentligvis så vil ul vise et bankende hjerte og vi kan kanskje endelig innse at det gjemmer seg noen der inne [emoji4]
 
a88cb0331d29a09b10fce22af6c5282b.jpg

Idag slo digital testen ut [emoji16]
Første time med jordmor er på fredag, og håper da å få booket inn tid til tidlig ultralyd om noen uker [emoji4] har ingen kvalme eller ømme bryster så sliter litt med å innse at jeg er gravid, men forhåpentligvis så vil ul vise et bankende hjerte og vi kan kanskje endelig innse at det gjemmer seg noen der inne [emoji4]

Har fått time selv på tirsdag hos legen, skal prøve å få booket tid til jordmor. Lyst på en gyn ul for å sjekke kanten som Theodor satt fast i. Er så redd det skal skje igjen
 
Har fått time selv på tirsdag hos legen, skal prøve å få booket tid til jordmor. Lyst på en gyn ul for å sjekke kanten som Theodor satt fast i. Er så redd det skal skje igjen

Har selv allerede mareritt om en ny styrtfødsel, er ikke alltid like lett når alt sitter så friskt i minne [emoji21]
 
Back
Topp