Wow gratulerer kjære!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har selv allerede mareritt om en ny styrtfødsel, er ikke alltid like lett når alt sitter så friskt i minne [emoji21]
Gratulerer vi skal få i november. Det blir travelt for oss men dobbel glede <3
Så fin kul! Jeg gleder meg til å bli gravid igjen selv om jeg hadde et grusomt svangerskap og en helt ræva fødsel. Det som kommer til slutt er så verd det! lykke til videre i svangerskapet!Jeg har endelig kommet over uke 12 og det er tydelig at noe er på gang der inne [emoji7] litt skummelt ettersom magen er like stor nå i uke 13 som når jeg var i uke 20 sist [emoji51] får meg liksom til å tenke på hvor dette skal ende [emoji28] men vi har fått dato til oul og vi teller bare ned dagene!
Så fin kul! Jeg gleder meg til å bli gravid igjen selv om jeg hadde et grusomt svangerskap og en helt ræva fødsel. Det som kommer til slutt er så verd det! lykke til videre i svangerskapet!
Så gøy med en av hver! Gratulerer ♡
Det ligger en liten LILLEBROR der inne [emoji170] ble flyttet hele 8 dager frem, jeg som var sikker på at jeg skulle bli flyttet bakover [emoji85]
Så gøy med en av hver! Gratulerer ♡
Her har vi også storesøster på to og lillebror på 8 mnd nå Stor stas!
Da kan det se ut som at det kommer en liten lillebror eller lillesøster i oktober [emoji173]️ testen viste et pluss i dag og vi er overlykkelige og en smule sjokkerte! Tenk at lille jenta vår med stor sannsynlighet skal bli storesøster til høsten?! [emoji33]
Gratulere så mye så gøy
Gratulerer! [emoji173]️[emoji4]