Gravid etter senabort

PP 4: CD 22 / 2 DPO
Nå blir jeg redd for at egget ikke slapp før jeg begynte på progesteron. Synes økningen var litt stusslig (særlig med progesterontilskudd). Fortatt eggløsningssmerter i venstre eggstokk :depressed:

Oppdatering:
Kjente på tappen, og opplevde den som hard, lukket og grunn. Fortsatte på lutinus nå, får håpe egget slapp onsdag eller i går
 

Vedlegg

  • IMG_4121.png
    IMG_4121.png
    157,3 KB · Visninger: 15
  • IMG_4120.jpeg
    IMG_4120.jpeg
    180,5 KB · Visninger: 15
Last edited:
Under tunga med en gang jeg våkner av meg selv! Har alltid vært veldig tydelig å se eggløsning de to andre syklusene :( hva tenker du?
Jeg tenker at under tunga kan være litt upresist, og at det er store sjanser for at du har hatt eggløsning ☺️ Plutselig går tempen mer opp i morgen eller senere, det er jo mønsteret over tid man må se på, ikke hver enkelt måling ❤️
 
Jeg tenker at under tunga kan være litt upresist, og at det er store sjanser for at du har hatt eggløsning ☺️ Plutselig går tempen mer opp i morgen eller senere, det er jo mønsteret over tid man må se på, ikke hver enkelt måling ❤️
Så bra :Heartred hvor er det best å måle? Og burde jeg bare fortsette på lutinus da?
 
PP 4: CD 23 / 3 DPO
Håper dette er tegn på at egget slapp, og at den ikke ville steget uansett pga progesteron :love017
 

Vedlegg

  • IMG_4125.png
    IMG_4125.png
    162 KB · Visninger: 5
PP 4: CD 23 / 3 DPO
Håper dette er tegn på at egget slapp, og at den ikke ville steget uansett pga progesteron :love017
Ikke opplevd forskjell med bruk eller ikke bruk av progesteron, så håper også dette indikerer at el har vært :happy:
 
PP 4: CD 25 / 5 DPO
Lavere temp i dag (bilde 1), krysser alt jeg har for at det en implantasjons-dipp. Hadde det 4dpo da jeg ble gravid i oktober (bilde 2) :love017
 

Vedlegg

  • IMG_4167.png
    IMG_4167.png
    161,5 KB · Visninger: 7
  • IMG_4163.png
    IMG_4163.png
    149,7 KB · Visninger: 9
PP 4: CD 26 / 6 DPO
(Bilde 1 og 2) Jeg ser en liten skygge/strek (vet det sannsynligvis er alt for tidlig), men på bilde to sammenligner jeg med testene i oktober (den med pil er fra i dag). Er det bare jeg som ser noe? :nailbiting:

Oppdatering:
(Bilde 3) Tok en til test nå på ettermiddagen. Synes jeg skimter en skygge her og, men kan jo bare være en dårlig batch. Øverste er fra i dag, sammenlignet med den nederste som var etter fødsel.
 

Vedlegg

  • IMG_4182.jpeg
    IMG_4182.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 54
  • IMG_4203.jpeg
    IMG_4203.jpeg
    211,3 KB · Visninger: 52
  • IMG_4222.jpeg
    IMG_4222.jpeg
    48,6 KB · Visninger: 25
Last edited:
Ser den jeg også! Håper dette er starten på noe! :woot::love7
 
Haha nå måtte jeg le :hilarious: ser du har delt testen i 2 som det var snakk om i en tråd på forumet :hilarious: veldig smart! Tror jeg skal prøve det samme :D men jeg ser en svak strek, håper den blir sterkere :love017
 
Haha nå måtte jeg le :hilarious: ser du har delt testen i 2 som det var snakk om i en tråd på forumet :hilarious: veldig smart! Tror jeg skal prøve det samme :D men jeg ser en svak strek, håper den blir sterkere :love017
Haha jeg så samme tråden og måtte bare teste:D nei så gøy, da er det ikke bare mine øyne:Heartred
 
åååh! Krysser fingrene for at spira sitter denne gangen!
 
Back
Topp