Gravid 40 år

Nei samme her! Har jo hadd mange år på og kunne gjøre voksne ting og vi har vært flinke på og gå ut å spise men d kan vi jo gjøre sel vi om vi har en liten! Føler ikke jeg gir avkall på noe! Blir bare litt skremt når det er sååå mange som har så mye negativt å si om mødre på 40
Kjempe trist med den negativiteten. Skjønner ikke hvorfor alle skal være så fokuserte på det "frie livet, feste hver helg, nå er endelig barna voksne" for meg så blir det uansvarlig uannsett om barna er endelig 16-18 år. Altså, de trenger fortsatt foreldre som er stabile, og til stede for å si det sånn. Husker når sønnen ble 14 år hvor mange meldinger det var fra politiet om ungdommer som var etterlatt for seg selv pga foreldre som plutselig reiste til syden eller var på fest selv.. Barn blir ikke voksne før dem flytter ut. Er mere hyggelig å ha en rolig kveld hjemme med noe kos, evt gå ut med barna å spise og finne på noe sammen. Og hvor godt er det ikke for barna å vite at de har en mamma og pappa som er til stede til en hver tid :Heartred har en sønn på 19 (20 i april) og en datter på 13(14 år nå i januar) minste blir 2 år i mars. De eldste er så glade for at vi er her alltid til stede. Sønnen har venner som har blitt kastet ut av foreldrene for nå er de voksne og skal klare seg selv. Det er rett og slett trist. Det kunne aldri falt meg inn å være sånn. Men, da tenker jeg at de absolutt ikke burde dømme meg som får barn igjen i en alder i 40 år. For jeg er i hvert fall til stede for mine barn uannsett når på døgnet det skulle være

Mannen min har vært på hver fotball kamp, siden eldste som nå er 21 fra han var 6 år, som trener som flere verv samme med de andre barna , stiller opp på alt, jeg jobber turnus men er med på alt som jeg kan! Jeg elsker håndball helger , fotball turneringer ? Dugnad alt sånn! Barna våre trives best hjemme ! Alltid når de er på fest så er vi edru! Eller vi var vel edru i hele fjor å året før! D enkle glasset med vin jeg kanskje tar til maten en sjelden gang kan jeg fint la være! ! Men blir litt oppgitt av alle kommentarene ! Å
At svangerskap kanskje blir tyngre for noen jo eldre man blir er en ting! Men det må være opp til hver enkelt

Mannen min har vært på hver fotball kamp, siden eldste som nå er 21 fra han var 6 år, som trener som flere verv samme med de andre barna , stiller opp på alt, jeg jobber turnus men er med på alt som jeg kan! Jeg elsker håndball helger , fotball turneringer ? Dugnad alt sånn! Barna våre trives best hjemme ! Alltid når de er på fest så er vi edru! Eller vi var vel edru i hele fjor å året før! D enkle glasset med vin jeg kanskje tar til maten en sjelden gang kan jeg fint la være! ! Men blir litt oppgitt av alle kommentarene ! Å
At svangerskap kanskje blir tyngre for noen jo eldre man blir er en ting! Men det må være opp til hver enkelt
Fantastisk, er absolutt sånn det skal være :Heartred Folk kan spare seg for kommentarene sine!

Men kjenner litt på at jeg er litt redd, eller ikke redd men med de andre var alle små samtidig , når er jo minste 12 å de neste 15,16 og 21 så jeg føler jeg mister litt tråden her! Har aldri hadd bare en liten! Vet ikke hvor jeg vil me dette men litt inni meg er redd! Velter jeg lasset nå, på en familie så er rolig å trygg å fin? Vil alle takle dette

Men kjenner litt på at jeg er litt redd, eller ikke redd men med de andre var alle små samtidig , når er jo minste 12 å de neste 15,16 og 21 så jeg føler jeg mister litt tråden her! Har aldri hadd bare en liten! Vet ikke hvor jeg vil me dette men litt inni meg er redd! Velter jeg lasset nå, på en familie så er rolig å trygg å fin? Vil alle takle dette
Mine elsker lillebror og er så til stede. Elsker og leke med han og hjelper til når det trenges :love7 Du har masse å glede deg til.

Takk❤️d hjelper å mye og kunne snakke og diskutere dette med noen på samme alder og som vet litt hva det går i, dette blir barn nr 5 og så føler jeg er utenfor a4 rammen for lenge siden :hello2

Back
Topp