Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får nok mer kommentarer på antallet barn, enn alderen tror jeg..Åååå har du mange ? Regner med jeg og får det
Sååå hærlig da ))) Åsså vil du ha en til, det synes jeg er skikkelig tøft Hvor gamle er de da?Vi har seks fra før
Det er veldig godt å ha spredd alder også , man kan få litt ekstra hjelp osv og det blir ikke like hektisk . Jeg er glad for at jeg ikke har hatt tre barn i bhg og kanskje en første klassing , tenker at det blir hektisk og lite søvn på mårran i helga osv . Synes det er litt kos når folk får attpåklatt jeg . Nyte det litt ekstra liksomSå fint skrevet ! Var 19 når første kom, 23 når nr 2 kom, 24 på nr 3 og 28 på nr 4 så her vil d bli ett stort spenn mellom nr 4 og 5 hele 12 år! Blir 40 i år og har hadd ett stort opphold mellom den siste og nå! Derfor ser jeg for meg reaksjonen hagler når jeg begynner på nytt når alle er så store ! Men forskjellen nå er godt utdannet, god økonomi stabilt liv men samme pappa til alle barna ! Men ting har forandret seg fra å gå skole til å ha fast jobb og livet mer på stell ! Så jeg tror nokk at det går bare godt men kjenner på alle sidene med det
Hadde jeg hvert 35 så hadde jeg kanskje ønsket en nr 5 og kanskje en nr 6 i 40-42 alder hehehe.Vi har seks fra før
De er 18, 15, 12, 10, 8 og 2.5 år Vi prøver og prøver i alle fall på en til, så får vi se om det går..Sååå hærlig da ))) Åsså vil du ha en til, det synes jeg er skikkelig tøft Hvor gamle er de da?
Enig! Hvordan et prøvehistorien din?Krysser fingrene for dere Blir spennende og se, og gøy at vi er flere litt eldre mødre
Ingen som har turd å si noe særlig. Har kun fått høre positive ting egentlig. De som har noen negativt å si har ikke sagt det til oss. Her vil de eldste være 19, 17 og 14 år når attpåskatten kommer i April Et barn er en glede og vi skal være glad for de vi får helt uavhengig av alder. Jeg har ny pappa til minste da, så for han blir det første barnet.Dere som er 40, eller bli 40, jeg er planlagt gravid og blir 40, har barn fra før men føler likevel at det ikke blir godt mottatt av andre da folk mener jeg er for gammel og burde nyte at mine barn er blitt så store! Merker dere noe til sånt ?
Har fått noen kommentarer, men når jeg har tenkt gjennom dem i etterkant, og hvem som har kommet med dem, så har jeg innsett at det kanskje er mer fordi folk blir overrasket fordi de trodde jeg ikke ville ha (eller kunne få) barn. Har ikke fått direkte negative kommentarer, men blant annet "ja, jeg lurte på når du ville komme etter" og kommentar om at dersom svangerskapet ender i keisersnitt ville det ikke være et problem for min del, fordi "det blir vel bare ett barn på deg og risikoen er mest ved neste graviditet". Jeg tror faktisk siste var ment vel/opplysende, men likevel (vi har planer om å forsøke oss på nr 2 ganske snart )Dere som er 40, eller bli 40, jeg er planlagt gravid og blir 40, har barn fra før men føler likevel at det ikke blir godt mottatt av andre da folk mener jeg er for gammel og burde nyte at mine barn er blitt så store! Merker dere noe til sånt ?