Gravid 40 år

39 år, blir 40 år om 2 mnd og sitter nå med spiren i magen som ble til med sex 3 dager før EL :love7 :Heartpink :Heartblue

Dere som er 40, eller bli 40, jeg er planlagt gravid og blir 40, har barn fra før men føler likevel at det ikke blir godt mottatt av andre da folk mener jeg er for gammel og burde nyte at mine barn er blitt så store! Merker dere noe til sånt ?

Huff, kan ikke bare andre folk passe sine egne saker og mind their own business:shifty::bored: Altså, snakk om folkeskikk, mener nå jeg:angelic: Får du mange kommentarer?

Er jo noen som nevner "dere vet det finnes prevensjon?", "skal dere befolke verden helt alene?" Men gidder ikke bry meg om sånt. At venner ikke ønsker å leve det livet vi lever er helt okei, jeg ønsker heller ikke å leve slik de lever sitt: vi er forskjellige og individuelle alle sammen:happy119 Så jeg lever mitt liv slik jeg ønsker det, og andre får leve sitt. Jeg elsker alt som ikke er A4:love7:joyful:

Folk er veldig opptatte av at vi mååå nå være ferdige , siden våre er så store ! Å gud så heldige vi her som endelig kan gjør ting alene ! Vi gjør jo masse alene men foretrekker å følge ungene på alt som de er med på! Skal reise til syden i mars uten barn men vurderer å ta med minst allikevel for d er mye koseligere :woot: Dette var en av planlagt svangerskap men har mye vonde følelser om hva sier de om meg nå å hvordan blir folk å reagere å kommer vi til og bli snakket om! Er ekkelt å kjenne på det

Ååå men det går det og :)
Hvor gammel er du ? :hello2 Sikkert skrevet det før men fant d ikke :) ikveld var jeg så
Hormonell at jeg kunne sikkert blitt fri for mann, så nesten sånn ut på han :blackalien:

Back
Topp