Gravid 2-3 uker

Er det noe tegn til at det er noe som ikke stemmer? Jeg syntes at fokuset på disse digitale testene er blitt alt for stort. Syntes faktisk det virker som om de bidrar til mer bekymring enn noe annet. Det kan være så mange grunnet til resultatet ditt. Er du f.eks. sikker på når EL var? Kan den ha vært forsinket? Testet du med morgenurin? Kan testen vise feil? Syntes virkerlig ikke du skal gå utifra at det er noe gale iallefall :)
Enig! Jeg testet i begge mine to tidligere svangerskap negativt på morgenurin i uke 6+ og 7+ både med vanlige strektester og cbd! Måtte til lege for å få bekreftet svangerskap med hcg i blod. Det ene svangerskapet endte i SA, men det andre (det første) har jeg fått en snart 3 år gammel snuppe fra :) så hcg nivå kan være lavt uten at det er noe galt. Legen syns mine tilfeller er rare tilfeller, men det går altså an! Denne gangen fikk jeg positiv test i uke 4, så har tydeligvis mye høyere hcgnivå denne gang enn tidligere. Så ikke bekymre dere sånn over hva digitale tester viser. Vil dere vite om hcgnivået stiger fint, så dra en tur til legen og få tatt hcg blodprøver hvor dere får hcg i tall! :) jeg stoler ikke blindt på urintester (men det er jo for at jeg har erfaringen jeg har), så jeg hadde ikke gidda å bekymre meg over hva de viser slags uker ;-)
 
Back
Topp