Gravid 2-3 uker

Kanskje det er to? Hihi. Nei, godt å få bekrefta at det er massevis av hcg innabords! :)
 
Er du mange uker ?
 
Ble litt stressa av denne tråden merka jeg:eek: testa med digital på torsdag, da 4+5 og jeg fikk gravid 1-2 :eek: bør jeg bli bekymra nå??
 
Gratulerer med liten spire! :D
 
Ble litt stressa av denne tråden merka jeg:eek: testa med digital på torsdag, da 4+5 og jeg fikk gravid 1-2 :eek: bør jeg bli bekymra nå??

Jeg syntes ikke du skal legge for mye i akkurat det. Det kan være så mange grunner til det :) Det viktgste er at du har en fin stigning.
 
Hmm... Kjenner jeg fortsatt er litt urolig jeg... Vet ikke om jeg tør å ta en ny digitaltest heller... :(

Er det noe tegn til at det er noe som ikke stemmer? Jeg syntes at fokuset på disse digitale testene er blitt alt for stort. Syntes faktisk det virker som om de bidrar til mer bekymring enn noe annet. Det kan være så mange grunnet til resultatet ditt. Er du f.eks. sikker på når EL var? Kan den ha vært forsinket? Testet du med morgenurin? Kan testen vise feil? Syntes virkerlig ikke du skal gå utifra at det er noe gale iallefall :)
 
Nei, det er jo ikke det ;) første gang jeg var gravid (2008) var det jo ikke digitale med ukeindikator... Må ærlig innrømme at nå om dagen med mange som mister her inne osv vurderer jeg å PRØVE å ikke være her så mye :eek: bekymra tredjegangsmamma :D
 
Er det noe tegn til at det er noe som ikke stemmer? Jeg syntes at fokuset på disse digitale testene er blitt alt for stort. Syntes faktisk det virker som om de bidrar til mer bekymring enn noe annet. Det kan være så mange grunnet til resultatet ditt. Er du f.eks. sikker på når EL var? Kan den ha vært forsinket? Testet du med morgenurin? Kan testen vise feil? Syntes virkerlig ikke du skal gå utifra at det er noe gale iallefall :)

ser at du har 08,12 og nå snart 15-unger, det har jeg og :) dog juni 08, august 12 da :)
 
Back
Topp