Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ancita
Er ikke det litt "frekt" å skrive gratulerer på facebookveggen til noen når de har født, før de har fått informert om det selv? Har sett dette 3 ganger nå..også kommer det en haug med gratulasjoner etter av andre folk..
Og jeg tenker at det er jo ikke sikkert den som har født vil at alle på facebook skal vite det enda?
Personen vil jo kanskje dele den gode nyheten selv med vennene sine?
ORIGINAL: Søte frøken
Hvis ting skal være så hemmelig, så bør man ikke ha profil på face. Ferdig med den saken[8D]
ORIGINAL: Tullsjura
ORIGINAL: Søte frøken
Hvis ting skal være så hemmelig, så bør man ikke ha profil på face. Ferdig med den saken[8D]
Enig [;)]
Hvis man ikke klarer å glede seg over gratulasjoner fra bekjente og andre venner så tror jeg man lever seg litt for mye inn i FB verden. Før i tiden var det helt normalt at jungeltelegrafen gikk, det var vel slik man fikk vite om ting. Man informerer vel de nærmeste på tlf etter fødsel. Alt folk skal henge seg opp i altså.........................
ORIGINAL: lenemor
ja, det er frekt - jeg synes folk skal få lov å annonsere slikt på fb selv før andre kommenterer det