Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ¤BabySunshine¤
Jeg ville aldri vært den første som gratulerte uten at personen selv hadde skrevet at "xx har kommet til verden" etc, men om flere allerede har begynt å gratulere kan jeg godt slenge meg på..
ORIGINAL: Bouncy the Butthead Slayer
Ikke frekt, men unaturlig. Hvis det ikke står noen status der som tilsier at vedkommende følger med på facebook og leser gratulasjoner så sender jeg da en melding - eller så slår jeg på stortromma og RINGER. Ja, det er litt rart, men folk gjør fortsatt slikt.
Ser ikke poenget med å skrive sånt på facebook-veggen når det ikke står noe der fra før, det virker som om det er mest for å vise alle andre at man vet. Dessuten kan man i rimelighetens navn ikke vite hvorvidt de nærmeste vet om det eller ikke. Temmelig lite fintfølende og sosialt intelligent å ikke ta slikt i betraktning.
Heldigvis har ikke jeg sånne på lista mi. Det var ingen som gratulerte med graviditeten på veggen før jeg offentliggjorde den selv flere uker etter at positiv test var et faktum, og jeg synes det er deilig å vite at jeg selv har styring på når og hvordan jeg deler informasjon og med hvem.
Og don't get me started on RIP-statuser og "huff...stygg ulykke der-og-der...registreringsnummer AB12345".
ORIGINAL: Sandradee*
ORIGINAL: ¤BabySunshine¤
Jeg ville aldri vært den første som gratulerte uten at personen selv hadde skrevet at "xx har kommet til verden" etc, men om flere allerede har begynt å gratulere kan jeg godt slenge meg på..
Samme her :)
ORIGINAL: carinasverden
Synes ikke det er frekt... Folk vil jo bare gratulere da[8|]
De "viktige" har sikkert fått en mld eller noe sånt[:)]
ORIGINAL: ~kaos~
Husker selv når jeg hadde fått ungen at det var masse gratulasjoner der. Syns bare det var kjempe hyggelig jeg. Så ikke på det som frekt i det hele tatt nei.
ORIGINAL: Kittekat
Jeg syns det er frekt dersom personen selv ikke har sagt at det er ok.
ORIGINAL: aimste
jeg hadde ikke skrevet noe på FB om at gutten hadde kommet, men sendt meld til de nermeste da det haglet inn gratulasjoner på FB... syns ikke det gjorde noe. men hadde jeg ikke fått sagt noe til "mine" først hadde jeg nok blitt litt sur ja...