Babyonboard
Blir kjent med forumet
Hva fikk du hos spar kjøp?
Fikk tåteflaske, smokk og ammeinnlegg. Husker ikke om det var med noe mer ... bestiller på nettsiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva fikk du hos spar kjøp?
Avtalen med Kiwi om utlevering av Libero startboksen opphørte 31.12.2016, og vi kan derfor dessverre ikke tilby denne til våre medlemmer lenger.
Er det noen som har hentet pakken på Kiwi etter jul? Ser dette på nettsidene til Libero, men regner med at vi som har fått lapp (fikk like før jul) kan hente ut?
I kiwi sin pakke var det gratis Viaplay i 2 måneder. Jeg tenkte å spare den til permisjonsstart, men ser nå viaplay/liberoklubben om
Desember 2017
Fikk hentet ut pakken på Kiwi i dag Helt greit innhold, men ikke noe mer enn det. Som forventet
Aha, det hjelper jo veldig! Jeg leste 31.12 og var da helt sikker på at jeg burde brukt kortet. Jeg har heldigvis ikke kastet kortet
Godt du hadde meg da
Trur du får en ny. Jeg fikk iallefall en ny. Med utløpsdato 28. 02.17I kiwi sin pakke var det gratis Viaplay i 2 måneder. Jeg tenkte å spare den til permisjonsstart, men ser nå at den gikk ut 31.12.
Noen som vet hvorfor kiwi har sluttet med babypakker?