Braga
Glad i forumet
Hvilken uke er du egentlig i nå da?
Blir uke 33 i morgen
Men lappen kom i dag og fikk hentet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken uke er du egentlig i nå da?
Blir uke 33 i morgen
Men lappen kom i dag og fikk hentet
Jeg venter fortsatt på hentelapp fra Libero. 31+3 i dag.
Eg sendte sambo avgårde etter den i dag, han fikk hentet uten problem... Damen i butikken sa hun kunne ikkje de poenget med pakkene siden det bare var en pakke med 1-2bleier i.... Så sambo ble overrasket når eg var uenig og åpnet den her hjemme..Har fått hente lapp frå libero nåken som veit om eg må henta den personlig eller om eg kan få nåken andre til og henta den for meg? Eit stykke til nermeste kiwi butikk og den måtte hentes innen 31.12 :-/
Eg sendte sambo avgårde etter den i dag, han fikk hentet uten problem... Damen i butikken sa hun kunne ikkje de poenget med pakkene siden det bare var en pakke med 1-2bleier i.... Så sambo ble overrasket når eg var uenig og åpnet den her hjemme..
Var det noe til mannen i apotekpakken? Husker når vi ventet nr. 1 at det var en veldig god deodorant med til mannen - sikkert fordi de regner med at de kommer til å svette litt under fødselenJeg hentet apotek 1 sin i går, skal hente Rema sin i dag og venter på hentelapp fra Libero. Synes apoteket sin var flott, til og med mannen likte denne
Her fikk mannen første gang fuktighetskrem for menn XDVar det noe til mannen i apotekpakken? Husker når vi ventet nr. 1 at det var en veldig god deodorant med til mannen - sikkert fordi de regner med at de kommer til å svette litt under fødselen
Det fikk mannen her også med nr. 2 (2014) Falt ikke like mye i smak som deodoranten (2012)Her fikk mannen første gang fuktighetskrem for menn XD
Da må de hatt den lenge. For jeg fødte i 2015 XD men hentet den vell høst/ vinter 2014Det fikk mannen her også med nr. 2 (2014) Falt ikke like mye i smak som deodoranten (2012)
Spar kjøp?Fått fra spar kjøp, apoteket, libero (kiwi) og rema1000
Fått fra spar kjøp, apoteket, libero (kiwi) og rema1000