englemamma18
Elsker forumet
Pakken fra Libero er helt grei, synes jeg Kan hende den har blitt bedre på et år daPakkene fra apoteket og rema var helt topp! Spent på pakken fra libero!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakken fra Libero er helt grei, synes jeg Kan hende den har blitt bedre på et år daPakkene fra apoteket og rema var helt topp! Spent på pakken fra libero!
Når kommer den fra Libero?
Jeg fikk den i posten i slutten av forrige uke og har termin 03.02 så bør komme fortløpende tenker jeg.
Da kom lappen fra libero i posten, så da er det bare å stikke innom kiwi og hente ut
Så gøy hvor langt er du på vei? Jeg tør ikke gå til postkassa i dag. Vi har hatt regnvær og minusgrader-er helt jævlig ute!
Håper den fra Libero kommer snart har hentet ut 2 fra apotek 1
Er 31+4 i dag Off her er ikke minusgrader, men pissregner. Er så glad for at jeg har postkassen inne i huset, så jeg slipper og gå ut
Men skal du hente pakka må du vel ut
Hehe.. ja.. er på kjøpesenteret med mamma nå, så stopper innom på vei hjem greit og bare springe rett ut i bilen
Spent på hva som er i pakka vi kommer oss ingen vei,og alle er tom for grus. Vet ikke om mannen kommer seg på jobb i morra.
Ja det er jeg også har ikke kommet meg hjem ennå. Vært på besøk med nevøen min som ble pappa på torsdag
Off håper dere kommer dere ut snart
Eksen kom som en reddende engel har fått bilen opp bakken,så står på busslommen til i morgen tidlig Da er det bare mannen som må komme seg opp bakken i morgen
Legg ut bilde når du har åpnet da