Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikke Kanskje det ikke var Libero? Hihi.. Kanskje det var apoteket Omg, sambo er redd jeg er kommet i ammetåka allerede, og gruer seg veldig til jeg begynner å amme...!Men jeg trodde Kiwi og Libero samarbeidet om babypakke? Eller er det to separate så jeg bare henger etter? Den fra Kiwi inneholder i hvert fall nesten bare Liberoprodukter.
Haha, samme med samboer! Han lurer på hvordan Norges største surrehue skal overleve ammetåkeAner ikke Kanskje det ikke var Libero? Hihi.. Kanskje det var apoteket Omg, sambo er redd jeg er kommet i ammetåka allerede, og gruer seg veldig til jeg begynner å amme...!
Ja, det er nok en og samme pakke. Libero og kiwi sin Og babybox fra apoteket og Rema 1000 har vel en. Jeg hentet ut alle sist, hehe.. Artig med slike bokserMen jeg trodde Kiwi og Libero samarbeidet om babypakke? Eller er det to separate så jeg bare henger etter? Den fra Kiwi inneholder i hvert fall nesten bare Liberoprodukter.
Jeg jukset litt og fikk hentet alle utenom Rema sin sist, siden jeg jobber i Rema turte jeg ikke jukse med det der.. Fikk også to fra Rimi. De sendte en lapp i posten som jeg fikk henta her, også sendte de en pakke direkte til meg da de mente jeg ikke hadde Rimi i nærheten. Så kommer til å få maaaasse babypakker, siden jeg ikke fikk brukt noe av de sist pga sv.skapsavbrudd..Ja, det er nok en og samme pakke. Libero og kiwi sin Og babybox fra apoteket og Rema 1000 har vel en. Jeg hentet ut alle sist, hehe.. Artig med slike bokser
Rimi? Må sjekke opp det også Tiden går fort, synes jeg, er plutselig 17+0 idag, og har liksom ikke gått opp for meg enda at jeg om noen måneder har en liten baby i armene mine, som er bare minJeg jukset litt og fikk hentet alle utenom Rema sin sist, siden jeg jobber i Rema turte jeg ikke jukse med det der.. Fikk også to fra Rimi. De sendte en lapp i posten som jeg fikk henta her, også sendte de en pakke direkte til meg da de mente jeg ikke hadde Rimi i nærheten. Så kommer til å få maaaasse babypakker, siden jeg ikke fikk brukt noe av de sist pga sv.skapsavbrudd..
Rimi er nedlagt, men hadde fortsatt igjen en i nærområdet her i fjor høst.Rimi? Må sjekke opp det også Tiden går fort, synes jeg, er plutselig 17+0 idag, og har liksom ikke gått opp for meg enda at jeg om noen måneder har en liten baby i armene mine, som er bare min
Ja, men alle Rimi-butikkene er lagt ned og erstattet med Coop, så Rimi sin babypakke får man ikke tak i lenger. På Rema sin får du en hentedato og kvittering, og det legges i systemet til den Rema-butikken du velger å hente den i. Når du henter, sier du navnet ditt og noen ganger vil de be deg vise hentemelding. På Babybox får du kvittering på mail, og Libero sin mener jeg at jeg fikk lapp i posten.Rimi er kjøpt opp av Coop
Men får man tilsendt lapper/kuponger for å få slikt?
Så den bleiebøtta hos Barnas Hus så var det en lapp man skulle ta med til butikken.