Gratis babypakker

Jeg likte også den fra kiwi/Libero best:) de andre var det mer sånn ymse greier i og veldig små tuber med diverse kremer..

Men er det noen som vet hva som skjer med denne babybox/ mammabox (husker ikke hva den heter) som barnas hus er med på.

Står at de holder på å forbedre den..og d har stått så lenge jeg har sett..noen som har hørt med dem?;)

Men er det noen som vet hva som skjer med denne babybox/ mammabox (husker ikke hva den heter) som barnas hus er med på.

Står at de holder på å forbedre den..og d har stått så lenge jeg har sett..noen som har hørt med dem?;)
Det lurer jeg også på... Den vil jeg ha:-) hihi

Når jeg går inn på Rimi sin side og prøver å bestille så står det at jeg allerede har bestilt og at det er kun en boks pr barn. Jeg vet at jeg ikke har bestilt derfra denne gangen, men fikk da jeg fødte sist i 2013. Noen andre som har vært borti det? Får vel sende dem en mail ;-)

Noen som vet hva som er oppi Rimi sin pakke? :)
Lurer jeg og på.. lest noen steder at mange soer det er den beste..! Her er rimi et godt stykke unna, så gidder ikke hente den om den er like dårlig som vitus sin..

Lurer jeg og på.. lest noen steder at mange soer det er den beste..! Her er rimi et godt stykke unna, så gidder ikke hente den om den er like dårlig som vitus sin..
Jeg registrerte mannen denne gangen;) sist var det ganske mye bra, men det er 5 år siden;) smekket/skjeer/body etc

Jeg registrerte mannen denne gangen;) sist var det ganske mye bra, men det er 5 år siden;) smekket/skjeer/body etc
Får se om lappen kommer i posten etterhvert da ;-) to uker før termin er lite synes jeg ;-)

Det var den beste pakken, står litt stille hva det var i den nå..:-/ men jeg har hentet libero,apotek 1 sine også, og syntes ikke de var så bra.

kanskje på tide å hente ut..
det er kiwi m libero, apotek1, vitus og rimi ?:) - vitus og rimi får man lapp i postkassa ?

har hentet ut to pakker fra vitus apotek.. på to forskjellige plasser og di inneholder ikke det samme engang.. merkelige greier! eneste som var det samme var de bøkene? som ligger i bunnen og smokk :s

Når jeg går inn på Rimi sin side og prøver å bestille så står det at jeg allerede har bestilt og at det er kun en boks pr barn. Jeg vet at jeg ikke har bestilt derfra denne gangen, men fikk da jeg fødte sist i 2013. Noen andre som har vært borti det? Får vel sende dem en mail ;-)

Jeg fikk samme beskjed om at jeg hadde bestilt, det var fra 2011 :p Jeg sendte mail og da fikk jeg beskjed om at det var blitt registrert ny dato. Så jeg fikk hentelapp ;)

Jeg har hentet 3 av 4 pakker foreløpig. Mangler bare fra apotek1. Av Kiwi, rimi og vitus sin pakke syns jeg Rimi sin var best :) Den fra Barnas Hus har jeg ikke hørt no mer fra.. Da jeg registrerte meg på den stod det bare at det var stor pågang og at jeg kunne bli varslet når det var klart..

Back
Topp