Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk i posten da det var ca 8 uker igjen tror jeg..Jeg registrerte meg på Liberoklubben for leeenge siden, men har fortsatt ikke mottatt noen pakke eller verdikupong? Noen som har fått sin? Hvordan funker det?
Jeg registrerte meg på Liberoklubben for leeenge siden, men har fortsatt ikke mottatt noen pakke eller verdikupong? Noen som har fått sin? Hvordan funker det?
Tror de har glemt meg? Jeg har den 21., og ikke fått noe enda.. :-/Har termin 25/4, fikk kupongen mandag hentet i en kiwi-butikk
Anbefaler babybox fra Apotek1Jeg har helt glemt å bestille noen før jeg så denne tråden, så på det tidlig i svangerskapet men fant ut det var lurt å vente. Nå har jeg bestlit Vitus, Libero og Rimi
Jeg har vært på to forskjellige vitus-apotek og de har ikke hatt flere apotekpakker igjen.. Det var tomt fra leverandøren, sa de. Kanskje det ikke er noe jeg skal bruke noe særlig mer tid og krefter på da? Hva var det den inneholdt?Jeg heller har ikke fått Rimi eller Libero sin... Syntes Apotek1 var bra, men og jeg var skuffet over Vitus!
Den innehold fødselsboken, som er ganske fin da. Ellers var det drops, smoothie til barnet (som skal brukes fra 6mnd, men som gikk ut i mai), quest bar, to kremprøver, en smokk også husker jeg faktisk ikke resten Men det er ikke noe å stresse med å få tak i, syntes nå jegJeg har vært på to forskjellige vitus-apotek og de har ikke hatt flere apotekpakker igjen.. Det var tomt fra leverandøren, sa de. Kanskje det ikke er noe jeg skal bruke noe særlig mer tid og krefter på da? Hva var det den inneholdt?
Samme her!Jeg heller har ikke fått Rimi eller Libero sin... Syntes Apotek1 var bra, men og jeg var skuffet over Vitus!
Her inneholdt den en smokk, en aventflaske, noen småprøver på kremer (ca samme som apotek1), en ansiktskrem for menn (av alle ting), og fødselsboken.. var mye dårligere enn den fra apotek1 spør du meg..!Jeg har vært på to forskjellige vitus-apotek og de har ikke hatt flere apotekpakker igjen.. Det var tomt fra leverandøren, sa de. Kanskje det ikke er noe jeg skal bruke noe særlig mer tid og krefter på da? Hva var det den inneholdt?
Synes liberopakken var grei jeg.. bleier, ammeinnlegg, en stor flaske babyolje, en vognleke.... ++Synes apotek1 sin er den beste.
Den fra kiwi var Så skuffende at jeg husker ikke innholdet engang.
den fra vitus apotek var ikke lett å få tak i nei. Alltid tomt !! Når jeg omsider fikk den i hus var den ikke akkurat verdt "jakten"
Enig!!Hentet fra Vitus og Apotek 1, samt Libero sin på Kiwi. Synes sistenevnte var best! Prøver på bind og truseinnlegg, stor prøvepakke bleier, våtservietter, vognleke, prøver på olje og vask, og en bok tror jeg det var