Gratis babypakker

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Hvilke har du bestilt? Her har jeg foreløpig bestilt:
Libero
Rimi
Babybox (apotek1)

Jeg har bestilt og hentet de samme som deg + en pakke fra vitus apotek. Tror den heter apotekpakken:)

Hvis man bytter ut rimipakken.med vitus apotek, er det de jeg har hentet.. er ingen rimi hr i byen..

Apotek 1= fin nok pakke. Libero= ble skuffet over innholdet. Rimi pakken = ble godt fornøyd med innholdet:) Har igjen å hente på vitus apotek.

Apotek 1= fin nok pakke. Libero= ble skuffet over innholdet. Rimi pakken = ble godt fornøyd med innholdet:) Har igjen å hente på vitus apotek.
Jeg ble skuffet over vitus sin..

Når fikk dere verdikortet til rimi? Ser at jeg registrerte meg for lenge siden, men ikke fått det..

Åja.. da er det jo litt tidlig å forvente det.. rart at flere har fått da :p eller har dere bare bestilt kanskje...

Jeg har heller ikke fått det-det står to uker før termin når jeg går inn på siden deres..

Meldte meg inn i libero klubben og der står det at man får en gratis pakke.. Men hvordan får jeg den? Det står ingen steder hva jeg skal gjøre for å hente den eller noe... Noen som vet?

Meldte meg inn i libero klubben og der står det at man får en gratis pakke.. Men hvordan får jeg den? Det står ingen steder hva jeg skal gjøre for å hente den eller noe... Noen som vet?

Jeg fikk hentelapp i posten-hentes på en Kiwi butikk ☺️

Hehe-nå fikk jeg meg en god latter-autokorrekturen på tlf ville ha hentelappen til å bli jentekroppen :) Bra jeg tok en ekstra sjekk før jeg postet innlegget ;)

Har kun hentet apotek1 og bestilt vitus sin. Tror jeg bestilte alle sist :p

Har hentet vitus (ble veldig skuffet), apotek1 og libero sin :-) Venter på hentelapp i fra Rimi..

Back
Topp