Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble skuffet over vitus sin..Apotek 1= fin nok pakke. Libero= ble skuffet over innholdet. Rimi pakken = ble godt fornøyd med innholdet Har igjen å hente på vitus apotek.
Det står 2 uker før termin...Når fikk dere verdikortet til rimi? Ser at jeg registrerte meg for lenge siden, men ikke fått det..
Åja.. da er det jo litt tidlig å forvente det.. rart at flere har fått da eller har dere bare bestilt kanskje...Det står 2 uker før termin...
Åja.. da er det jo litt tidlig å forvente det.. rart at flere har fått da eller har dere bare bestilt kanskje...
Jeg fikk det etter uke 32Jeg har heller ikke fått det-det står to uker før termin når jeg går inn på siden deres..
Jeg har heller ikke fått det-det står to uker før termin når jeg går inn på siden deres..
Jaja.. bare å vente ;-)Jeg fikk det etter uke 32
Jeg fikk det etter uke 32
Meldte meg inn i libero klubben og der står det at man får en gratis pakke.. Men hvordan får jeg den? Det står ingen steder hva jeg skal gjøre for å hente den eller noe... Noen som vet?
Jeg mener jeg fikk relativt fort etter at jeg hadde registert meg...Når fikk dere verdikortet til rimi? Ser at jeg registrerte meg for lenge siden, men ikke fått det..