Gratis babypakke!

Får ikke opp noe i apotek 1 appen , buhuu :( er innafor 3 mnd før termin men ingenting kommer opp :( hvor finner dere den ?:)

Hentet alle utenom kiwi sin :D står det er 3 dager til jeg kan hente etter at jeg har sendt inn bestilling så får bare vente til fredag og hente da. Egentlig ganske skuffet over Libero sin pakke da den er ekstremt liten:confused013apotek 1 er helt klart den beste av pakkene :Heartblue

Får ikke opp noe i apotek 1 appen , buhuu :( er innafor 3 mnd før termin men ingenting kommer opp :( hvor finner dere den ?:)
Fikk heller ikke opp med det første. Sjekk om du har lagret all info på profil inne på appen :D

Hentet alle utenom kiwi sin :D står det er 3 dager til jeg kan hente etter at jeg har sendt inn bestilling så får bare vente til fredag og hente da. Egentlig ganske skuffet over Libero sin pakke da den er ekstremt liten:confused013apotek 1 er helt klart den beste av pakkene :Heartblue
Enig! Man får jo mer Libero produkter i dem andre pakkene enn Libero sin:smiley-ashamed004

Last edited:
Helt enig! Eneste bra i den var den lua, men det er jo kun reklame festa i midten på den, så frister ikke bruke.. skal hente apotek sin pakke nå snart, gleder meg!

Enig! Trodde ut av alle at man skulle få minst én pakke bleier fra libero :laughing002 Neida! To bleier var det :shifty:

Jeg har slitt med å finne en Kiwi butikk som har den babypakken inne..

Enig! Trodde ut av alle at man skulle få minst én pakke bleier fra libero :laughing002 Neida! To bleier var det :shifty:

Jeg har slitt med å finne en Kiwi butikk som har den babypakken inne..
Jeg sliter også med å få tak i Kiwi sin, men på nærbutikken min sa de at de forventer å få inn rundt 12. mai. Vet ikke om det gjelder alle Kiwi-butikker i Oslo

Helt enig! Eneste bra i den var den lua, men det er jo kun reklame festa i midten på den, så frister ikke bruke.. skal hente apotek sin pakke nå snart, gleder meg!
Tips, bare fjern sømmen på Liberomerket så er luen uten reklame. Jeg gjorde det sist og kommer til å gjøre det denne gangen også :)

Hører gjerne fra noen som har funnet Kiwi-butikker i Oslo-området som har inne!

Dere som har hentet ut pakke fra Apotek1, var det smokk med? Var ikke det i min :dummy:

Back
Topp