Var smokk med. Var oppi den mam flaskaDere som har hentet ut pakke fra Apotek1, var det smokk med? Var ikke det i min![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var smokk med. Var oppi den mam flaskaDere som har hentet ut pakke fra Apotek1, var det smokk med? Var ikke det i min![]()

Ja fikk tips her, så da fant jeg denVar smokk med. Var oppi den mam flaska![]()

Vi har brukt bleiebøtta masse. Holder på luktet og ser litt finere ut enn å ha en pose hengende på døra. Originalprosene er litt dyre, så vi kjøper fra drittposer.noHar hentet fra både Kiwi og rema! Mye fintVenter på libero sin som kommer i posten + må få hentet fra apotek1. Har også fått gratis bleiebøtte fra Barnashus, men vet ikke om vi får bruk for den, beste er vel å bare få kasta den posen med en gang
![]()
Sammen her i Østfold! De har visst problemer fra leverandørJeg sliter også med å få tak i Kiwi sin, men på nærbutikken min sa de at de forventer å få inn rundt 12. mai. Vet ikke om det gjelder alle Kiwi-butikker i Oslo
Jeg slet også litt med å få den opp, men måtte bare sørge for at brukeren min var ordentlig fylt inn. Etter det dukket den opp med en gang. Mener noen tipset om det litt tidligere i denne trådenJeg har fortsatt ikke fått opp apotek1 sin i appen. Er 28+6

de hadde igjen på den ene kiwi’n i Larvik
Hmm, ja, så noen skrev det, men det er jo ikke så mye å fylle inn? Alt er fylt inn liksomJeg slet også litt med å få den opp, men måtte bare sørge for at brukeren min var ordentlig fylt inn. Etter det dukket den opp med en gang. Mener noen tipset om det litt tidligere i denne tråden![]()
Hmm, ja, så noen skrev det, men det er jo ikke så mye å fylle inn? Alt er fylt inn liksom
Jeg fikk tatt ut når jeg var 25+0. Måtte fylle inn alt på «profil» til høyre i appen, så kom den opp. Inne på nettsiden var jeg registrert med navn. Men appen hadde ikke fanget det opp og jeg måtte gjøre det manuelt.Finner ikke noe meir å fylle inn. Tenker jeg spør på apoteket på mandag så ordner det seg vel
Hadde også problemer med å få tak i Kiwi sin pakke. Flere plasser var tomSånn da har jeg fått tak i alle pakkeneherregud så vanskelig det var å få tak i kiwi sin
de hadde igjen på den ene kiwi’n i Larvik
![]()
men har dessverre hørt at det er noen som henter mer en enn pakke og dem har hatt problemer med levering for å fylle oppHmm. Er i appen jeg har fylt inn alt. Har lett og lett, men finner ikke noe mer eller andre plasser å fylle innJeg fikk tatt ut når jeg var 25+0. Måtte fylle inn alt på «profil» til høyre i appen, så kom den opp. Inne på nettsiden var jeg registrert med navn. Men appen hadde ikke fanget det opp og jeg måtte gjøre det manuelt.
så rart :/ bare spør dem på apoteket. Dem kan sikkert hjelpe!Hmm. Er i appen jeg har fylt inn alt. Har lett og lett, men finner ikke noe mer eller andre plasser å fylle inn![]()
Er 2 små pakker med våtservietter + 1 stor pakke med våtservietter, 1 pakke ammeinnlegg, 1 pakkebind, 2 pakker med bleier str. 2 ( en liten pakke og en stor pakke), 1 gulpeklutt og 1 pakke truseinnleggNoen som vet hva som er oppi Kiwi sin? Er bare den jeg har igjen å hente ut