Gratis babypakke!

Har hentet fra både Kiwi og rema! Mye fint :flower Venter på libero sin som kommer i posten + må få hentet fra apotek1. Har også fått gratis bleiebøtte fra Barnashus, men vet ikke om vi får bruk for den, beste er vel å bare få kasta den posen med en gang :happy8

Har hentet fra både Kiwi og rema! Mye fint :flower Venter på libero sin som kommer i posten + må få hentet fra apotek1. Har også fått gratis bleiebøtte fra Barnashus, men vet ikke om vi får bruk for den, beste er vel å bare få kasta den posen med en gang :happy8
Vi har brukt bleiebøtta masse. Holder på luktet og ser litt finere ut enn å ha en pose hengende på døra. Originalprosene er litt dyre, så vi kjøper fra drittposer.no

Kiwi på Frogner plass hadde fått inn pakker denne uken, men kun tre stykk og de har selvfølgelig blitt gitt ut alle sammen. de skulle egentlig få inn tre til i dag og tre til i morgen, men leveransene var blitt kansellert :rolleyes:

Kunne hente med en gang i Apotek1 sin, jeg :/ var registrert hele veien, da, hadde bruker fra før.

Sånn da har jeg fått tak i alle pakkene :D herregud så vanskelig det var å få tak i kiwi sin:smiley-ashamed004 de hadde igjen på den ene kiwi’n i Larvik:happy093

Jeg slet også litt med å få den opp, men måtte bare sørge for at brukeren min var ordentlig fylt inn. Etter det dukket den opp med en gang. Mener noen tipset om det litt tidligere i denne tråden :happy:
Hmm, ja, så noen skrev det, men det er jo ikke så mye å fylle inn? Alt er fylt inn liksom

Finner ikke noe meir å fylle inn. Tenker jeg spør på apoteket på mandag så ordner det seg vel

Hmm, ja, så noen skrev det, men det er jo ikke så mye å fylle inn? Alt er fylt inn liksom
Finner ikke noe meir å fylle inn. Tenker jeg spør på apoteket på mandag så ordner det seg vel
Jeg fikk tatt ut når jeg var 25+0. Måtte fylle inn alt på «profil» til høyre i appen, så kom den opp. Inne på nettsiden var jeg registrert med navn. Men appen hadde ikke fanget det opp og jeg måtte gjøre det manuelt.

Sånn da har jeg fått tak i alle pakkene :D herregud så vanskelig det var å få tak i kiwi sin:smiley-ashamed004 de hadde igjen på den ene kiwi’n i Larvik:happy093
Hadde også problemer med å få tak i Kiwi sin pakke. Flere plasser var tom :smiley-ashamed004 men har dessverre hørt at det er noen som henter mer en enn pakke og dem har hatt problemer med levering for å fylle opp

Noen som vet hva som er oppi Kiwi sin? Er bare den jeg har igjen å hente ut

Jeg fikk tatt ut når jeg var 25+0. Måtte fylle inn alt på «profil» til høyre i appen, så kom den opp. Inne på nettsiden var jeg registrert med navn. Men appen hadde ikke fanget det opp og jeg måtte gjøre det manuelt.
Hmm. Er i appen jeg har fylt inn alt. Har lett og lett, men finner ikke noe mer eller andre plasser å fylle inn:confused:

Noen som vet hva som er oppi Kiwi sin? Er bare den jeg har igjen å hente ut
Er 2 små pakker med våtservietter + 1 stor pakke med våtservietter, 1 pakke ammeinnlegg, 1 pakkebind, 2 pakker med bleier str. 2 ( en liten pakke og en stor pakke), 1 gulpeklutt og 1 pakke truseinnlegg :) Syns den var helt grei men likte apoteket sin og egentlig rema sin bedre enn kiwi :smiley-ashamed004

Back
Topp