Hvor lang er far?65cm lang, så hun er bare såvidt innafor vekt/lengde-skjemaet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lang er far?65cm lang, så hun er bare såvidt innafor vekt/lengde-skjemaet![]()
Han er ikke mer enn 177. Jeg er 171. Men jeg har mange høye på min side av slekta, så det må ev. komme fra et annet ledd enn mor/farHvor lang er far?
Moser du bare avokadoen som den er?Han er ikke mer enn 177. Jeg er 171. Men jeg har mange høye på min side av slekta, så det må ev. komme fra et annet ledd enn mor/farDet kan jo jevne seg ut også da, men høydekurven har en bratt stigning.
Vi prøvde avokado blandet med litt fruktmos til lunch i dag. Det var helt innafor syntes hun![]()
Ja, brukte bare en gaffel. Blir sikkert best med stavmikser, men det er jo ikke store mengdene hun spiser enda.Moser du bare avokadoen som den er?
Kan jo fort stoppe opp en stund og, den lengdeveksten.Han er ikke mer enn 177. Jeg er 171. Men jeg har mange høye på min side av slekta, så det må ev. komme fra et annet ledd enn mor/farDet kan jo jevne seg ut også da, men høydekurven har en bratt stigning.
Vi prøvde avokado blandet med litt fruktmos til lunch i dag. Det var helt innafor syntes hun![]()
Ja, du skal bare se hun plutselig vokser alt i bredden og ingenting i lengdenKan jo fort stoppe opp en stund og, den lengdeveksten.![]()
Så bra hun liker ny mat, da. Det er jo veldig heldig![]()
Hehe.. Ja.. Det blir fort sånn. Jeg ble bekymret for datteren, som også var lettvekter, ved 15 mnd. Hun spiste i mengder!!! Men så sa legen at jeg skulle slappe av, for det kom hun til å slutte med. Og det gjorde hun.Ja, du skal bare se hun plutselig vokser alt i bredden og ingenting i lengdenSå har mor bekymret seg for ingenting.
Er veldig greit at hun liker fast føde ja! Kan ikke sammenlignes med de to første barna. Storesøster ville kun ha pupp. Ikke noe grøt eller finmost mat. Før det plutselig løsnet rundt 7-8 mnds alder. Da gikk hun rett på fingermat!
Hehe.. Ja.. Det blir fort sånn. Jeg ble bekymret for datteren, som også var lettvekter, ved 15 mnd. Hun spiste i mengder!!! Men så sa legen at jeg skulle slappe av, for det kom hun til å slutte med. Og det gjorde hun.
Jeg er spent på han her. Viser null interesse i mat foreløpig, noe søsteren gjorde veldig på samme tid. Han her kunne ikke vært mindre interessert. Men vi får ta det gradvis. Mye kan skje på 2-3 uker og..
Hehe.. Kan se for meg at det blir sånn her og.Hu her kikket bare dumt på meg da jeg prøvde med grøt føste dagen!!Nå gaper hun
![]()
Hehe.. Kan se for meg at det blir sånn her og.hvor gammel var hun da dere begynte?
Vi fikk beskjed om å starte med glutenfri grøt.Hvilken grøt er OK å starte med?![]()
Vi fikk beskjed om å starte med glutenfri grøt.
Hun her viste heller ikke spesielt stor interesse før vi startet. Men det gikk mye fortere enn jeg hadde forventet!Hehe.. Ja.. Det blir fort sånn. Jeg ble bekymret for datteren, som også var lettvekter, ved 15 mnd. Hun spiste i mengder!!! Men så sa legen at jeg skulle slappe av, for det kom hun til å slutte med. Og det gjorde hun.![]()
Jeg er spent på han her. Viser null interesse i mat foreløpig, noe søsteren gjorde veldig på samme tid. Han her kunne ikke vært mindre interessert. Men vi får ta det gradvis. Mye kan skje på 2-3 uker og..
Helsesøster nevnte ikke noe om det til meg i går. Kanskje hun glemte det. Sa hun noe om hvorfor man skulle starte med glutenfri grøt?Vi fikk beskjed om å starte med glutenfri grøt.
Helsesøster nevnte ikke noe om det til meg i går. Kanskje hun glemte det. Sa hun noe om hvorfor man skulle starte med glutenfri grøt?![]()
Tror nesten det er like vanlig å anbefale det som ikke å anbefale det. Men tror det har noe med gluten å gjøre, og at det kan være litt hardt for magen å begynne med. Men det er jo bare å prøve seg frem. Med storesøster vekslet vi mellom de 4-mnd grøtene som fantes, og det gikk fint. Men vi startet med mais/ris grøt. Men den gangen nevnte ikke hs noe om grøttype. Vi bare prøvde oss frem. Gikk fint det ogHelsesøster nevnte ikke noe om det til meg i går. Kanskje hun glemte det. Sa hun noe om hvorfor man skulle starte med glutenfri grøt?![]()
Hvor mye spiser hun nå? Ett eller to måltider?Vi startet den uka hun fylte 4 mnd´eraltså noen dager etter.
Hun startet plutselig å våkne for mat midt på natta (hadde ikke gjort det på en god stund) så da tenkte jeg at det var like greit å starte med en gang med grøt, siden hun viste så lite interesse for det - kom sikkert til å ta en stund å komme opp i "nok mengde"