De har den på bunnprisDen skal kjøpes! Må bare finne den først
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har den på bunnprisDen skal kjøpes! Må bare finne den først
Det er så langt p kjøre til bunnpris har ikke det i byen. Men skal se på obs de pleier jo å ha det mesteDe har den på bunnpris
Det gikk helt fint, noen ting synes han var bedre enn andre og da koste han seg skikkelig han hadde heller ikke helt dreisen på å spise fra skje i begynnelsen, men det går bedre nå. Han har bare fått for å smake til nå da. morsomt å se hva han liker.Hvordan gikk det å gi så "tidlig" jeg vurderer å prøve med grøt denne uken hun blir ikke 4mnd før den 21
Banan er populært her også men jeg ga han litt mye en gang og da fikk han litt hard mage.Vår er 4 måneder om én uke, men han har fått smake en teskje most banan til kveldsmat noen dager. Usikker på hva han synes om smaken, ettersom han ikke trekker en mine - Men han er superflink til å spise Ingenting blir spyttet ut igjen, og han spiser flott unna Magen har også tålt det bra...men nå er det jo veldig lite da
(Han spiser normalt kun mme)
Det gikk helt fint, noen ting synes han var bedre enn andre og da koste han seg skikkelig han hadde heller ikke helt dreisen på å spise fra skje i begynnelsen, men det går bedre nå. Han har bare fått for å smake til nå da. morsomt å se hva han liker.
Det er jo bare å prøve å se om hun vil ha
Ble dere henvist til ernæringsfysiolog?
Neida! det er riktig det med 6 mnd, men om babyen er "interessert" i mat før så kan de begynne med det fra ca 4 mnd alder. Noen gjør det også for at babyen ikke lenger er fornøyd bare med mm, og er mer sulten etter amming. Det at grensen er på 4 mnd har kanskje noe med hvor modent tarmsystemet er kanskje?Ja jeg har vel aldri sagt noe annet bare ble litt forvirret siden jeg har fått beskjed fra helsesøster at jeg ikke burde starte før 6 mnd så lenge han legger fint på seg :s og gleder meg jo veldig til å gi han mat for første gang
Mener på han var det, men kan ta feil om tittelen.. Ernæring var hvertfall spesialfeltet... Var han som sendte henvisning om resept til helfo for oss.
Mener på han var det, men kan ta feil om tittelen.. Ernæring var hvertfall spesialfeltet... Var han som sendte henvisning om resept til helfo for oss.
Aah så gøy moro at du ga han litt før han var 4mnd vurderer å prøve med grøt i kveld kanskje.Det gikk helt fint, noen ting synes han var bedre enn andre og da koste han seg skikkelig han hadde heller ikke helt dreisen på å spise fra skje i begynnelsen, men det går bedre nå. Han har bare fått for å smake til nå da. morsomt å se hva han liker.
Det er jo bare å prøve å se om hun vil ha
Man kan vel koke og fryse ned i småporsjoner/isbitformer. Vet ikke hvordan det fungerer med grøten, men jeg har ihvertfall tenkt til å gjøre det med grønnsaksmos osv teskje er vel for å kun ha smaksprøver til å begynne med.Hvor mye grøt gir dere?
Leste ett eller annet sted at de kun skulle ha en teskje i starten, også sakte øke. Men litt kjipern å koke for en teskje grøt
Gir dere melk i tillegg under grøtmåltidet?
Neida! det er riktig det med 6 mnd, men om babyen er "interessert" i mat før så kan de begynne med det fra ca 4 mnd alder. Noen gjør det også for at babyen ikke lenger er fornøyd bare med mm, og er mer sulten etter amming. Det at grensen er på 4 mnd har kanskje noe med hvor modent tarmsystemet er kanskje?
Ja sikkert skal på sånn ny kontroll på helsestasjon når han er litt over 4 mnd så får høre meg litt da.. Han virker fornøyd ig legger godt på seg av disse fløtepuppene mine *ler* men begynner bli passe lei amme annen hver time på natta
Sånn jeg har skjønt det også så er det beste å fullamme til 6 mnd, så sant babyen er fornøyd og legger på seg, MEN som du sier så ammer du annenhver time på natten og hvis jeg ikke husker feil så har du hatt en baby som har du har hatt på puppen hele døgnet siden han ble født. Kanskje det vil avlaste deg litt at du begynner med grøt etter 4 mnd, syntes du har gjort en fantastisk jobb som har fullammet så lenge så syntes du skal bestemme selv om du ønsker å prøve med smaksprøver etter 4 mnd. Det er jo ikke alltid helsesøsterene har rett, jeg er sikker på at om du hadde snakket med en annen en den du har nå ville hun sagt noe annet ☺
Du husker riktig ja ! Bare redd vi skal få masse magetrøbbel, kolikken har endelig roet seg, han er jo så sensetiv i tarmene klarer ikke hyl i 8 timer i strekk igjen ...
Det er så langt p kjøre til bunnpris har ikke det i byen. Men skal se på obs de pleier jo å ha det meste