Tenkte jenta mi skal få begynne å smake på litt fast føde snart hva har dere gitt? Hvilken grøt anbefaler dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal prøve å gi neste torsdag. Da blir hun 4 mnd har kjøpt risgrøten til Hipp og Min Første Grøt fra Nestle. De er begge fra 4 mndTenkte jenta mi skal få begynne å smake på litt fast føde snart hva har dere gitt? Hvilken grøt anbefaler dere?
Nestlé har 4 mnd mild havregrøt Er den vi bruker.Vi har begynt med litt grøt snuppa er over 4 mnder så.
Hun likte iiiingen av 4 mnders grøten, så vi kjøpte hipp sin milde havregrøt (er fra 6 mnd) men denne elsker hun og blir helt vill av når hun får merker ingenting på magen så
Nestlé har 4 mnd mild havregrøt Er den vi bruker.
Hvordan ser den ut? Kan ikke huske å ha sett en slik i butikkene?Nestlé har 4 mnd mild havregrøt Er den vi bruker.
Er vel da det er "lov" å smake på andre saker enn bare mm/mmeSpørsmål, hvorfor starter dere så fort de blir 4 mnd ?? Ikke helt satt meg inn i dette, men helsesøster sa at jeg helst burde vente til 6 mnd med mindre han gikk pp morsmelkerstatning ?
Tenker å begynne så smått om et par uker å gi sinlac (pga melkeallergi)
Det anbefales vel å fullamme til 6 mnd, men vi ble faktisk anbefalt av ernæringsfysiolog på sykehuset å begynne med litt grøt ved 4 mnd. Vet ikke om det har sammenheng med melkeproteinallergien, eller om han mente alle burde det..
Hvordan gikk det å gi så "tidlig" jeg vurderer å prøve med grøt denne uken hun blir ikke 4mnd før den 21Min har fått smake middag og grøt fra han var litt over 3 mnd, har prøvd det meste så lenge det ikke er melk i. (Poteter, grønnsaker, most frukt og bær osv) Har den grøten fra Nestlé som er fra 4 mnd. Han liker den godt men gir han ikke fulle måltider med grøt ennå. Venter til 6 mnd med det om han er fornøyd.
Hvordan ser den ut? Kan ikke huske å ha sett en slik i butikkene?
Ja jeg har vel aldri sagt noe annet bare ble litt forvirret siden jeg har fått beskjed fra helsesøster at jeg ikke burde starte før 6 mnd så lenge han legger fint på seg :s og gleder meg jo veldig til å gi han mat for første gangEr vel da det er "lov" å smake på andre saker enn bare mm/mme
Den skal kjøpes! Må bare finne den førstVis vedlegget 143760
Denne? Vi tenkte å prøve ut den om noen uker