Gråt dere?

Tror ikke jeg gråt første gang. Gjerne tårer i øynene, men ikke noe mer.

Med Mina gråt jeg ikke, var bare så jævlig glad for smertene var over.

nei

nei, ingen av gangene..

sambo hadde en tåre i øyekroken.
Jeg gråt litt, men følte det var mer av lettelsen for å være ferdig enn av å se ungen min [8D] 

Nei, gråt ikke en eneste tåre, og jeg følte ikke for det heller.
Sambo gråt da.

Men det er skikkelig rart at jeg ikke gråt. Jeg forventet at jeg skulle storgråte, for jeg er sånn at jeg gråter av alt som er litt trist eller rørende eller koselig på tv. Jeg gråter som en sil når jeg ser på jordmødrene, romantiske komedier, disneyfilmer, en litt trist eller romantisk episode av Greys Anatomy, ja you name it. Men mitt eget barns fødsel, åneidu.

Jeg tror det var fordi jeg var så sykt sliten, jeg klarte liksom ikke å skjønne det. Jeg ventet liksom bare på at jeg skulle skjønne det og bli helt overveldet av lykke og kjærlighet. Første gangen jeg gråt etter fødselen var vel et par uker etterpå da jeg prøvde fortvilet å få henne til å sove, så jeg kunne snike meg unna og ha litt tid for meg selv. Jeg var alene hjemme, og så frustrert og sliten. Plutselig innså jeg at jeg ikke var lykkelig i det hele tatt, og jeg hadde ikke noe morsfølelse eller intens forelskelse i barnet mitt. Da begynte jeg å gråte.

De riktige følelsene begynte heller å snike seg på noen uker etterpå, og kanskje fram til hun var et halvt år.

Ja
alle 3 gangene...er jo utrolig overveldende....

Syntes et er rart om man ikke gjør liksom...hehe...men vi er jo ulike...

Nei, ingen av oss gråt, men ble veldig rørt og glad da[:)]

Niks...

Pappan gråt når gutten kom.. Men mye var fordi han kom på bursdagen til både pappan og bestefaren sin...

ORIGINAL: 1100

ingen av oss gråt...
Akkurat når de ble født. Men hadde masse baseltårer[8D]

Nei, tror jeg var i sjokk [8D]

ORIGINAL: trusa

Nei, ingen av oss.

nei..ingen gråt

var litt surrealistisk og "for stort å fatte" liksom å få en baby på magen[:)]

ja, med alle 3. Eller ikke med nr1, men det pga jeg var så neddopet at jeg såvidt fikk med meg at hun var kommet ut...

Nei. Men mannen min gjorde det. [:D] Jeg hadde regnet med at jeg ville det siden jeg har lett for å tute men nei!

Ja, jeg gråt. Ble så utrolig rørt da jeg fikk se lillegutt og var veldig lettet for at alt var over. Det kom en liten tåre hos pappaen også.

Nei.. var helt rart, hadde forventet å felle en tåre eller ti, ja! Men var så surrealistisk og jeg var så sliten![:-] Gråter ALLTID når jeg ser andre sine fødsler.. hehe!

Back
Topp