GRØNT LAG - slankekrigen 2012

Supernint: Kanskje det funker bedre med en analog vekt da? Den blir vel ikke påvirket av underlaget....? Men er vel ikke så lett å få tak i lenger.....
Ja det er jo middagen som er værst, kan fort bli mange kalorier hvis man ikke passer på! Jobber en del kvelder så middag er ikke alltid så lett på jobb, blir ofte litt usunn ferdigmat da...
Men vi skal klare dette ja  Må bare komme forbi startvanskene ;)
 
Nr 3 i august: Så flink du er som klarer å holde deg unna absolutt alt av usunne ting ;)
Her må jeg ha noe godt til kaffen i helgen ;) Men ikke så mye at det blir oppgang, er vel heller det at nedgangen blir litt mindre. Og det gjør ikke noe for meg, synes det er greit å gå ned lite igrunn for da blir det lettere å holde vekten nede...
 
Supernint: Takk for det :-) For min del så er det mye lettere å holde meg HELT unna enn å skulle begrense meg. Prøver å være så disiplinert som mulig nå, så får jeg heller kose meg litt når jeg har kommet i mål og skal holde stabil vekt.Da har jeg endel mer å gå på kalorimessig:-)
Er jo utålmodig også da vettu, så står heller litt ekstra på for å få litt fortgang i sakene 



Ninoz: Det er jo ingen fasitsvar på hvordan man gjør ting. Det må fungere for en SELV. Høres jo ut som du har funnet ut hva som best fungerer for deg :-) Jeg er som sagt ikke den beste på å begrense meg, så da holder jeg meg heller unna. For meg er det enklere + "døtte-i-trynet" suget blir mer og mer borte.. :-)


God helg jenter! 
 
Nr 3 i August: Ja, det er vel kanskje enklest å holde seg helt unna igrunn :) For da forsvinner jo søtsuget etter en stund ;) Men alle må finne det som passer for seg selv ja....
Leste om ei på VG vektklubb som spiste 1 rute sjokolade hver dag mens hun slanket seg, jeg skjønner ikke hvordan hun klarte å stoppe etter bare én! Også hver eneste dag da! ;p hehe...
 
Ninoz : Hehe ja.. Det må man kunne kalle selvbeherskelse. Ikke noe jeg er god på med andre ord emoticon
Spent på om jeg har gått ned noe særlig. Har ikke skeia ut noe denne uka, men venter litt på at kroppen skal protestere på vektnedgangen. Jaja, vi får se på mandag emoticon Ha en fin kveld
 
Da var lørdagen over! Puh nesten litt godt, ukens vanskeligste slankedag spør du meg... :) Hva er søndagsplanene da jenter? Klare for imorgen?
 
Jeg har hatt en daffedag i dag, er liksom ikke helt i form. Det som er bra er ar jeg har endelig kommet i gang og forventer gode tall i morgen...
 
Jeg forventer ikke nedgang pga mensen.... Det blir nok litt opp, men forhåpentligvis ikke så altfor mye! Håper dere andre er flinke så jeg ikke ryker ;)
Lykke til alle sammen 

Har også hatt daffedag, og skal legge meg tidlig i kveld så det ikke blir småspising seint på kvelden. Det bruker å hjelpe på vekten ;)
 
Er litt * stolt * i dag  Har gått lang skogstur på 3 . 5 time  

Jeg er veldig spent på vekten i morgon ...

Har vært en uke med en stooor motbakke forann meg ... ! Så frem til fredag hadde jeg klart å spise 2025 kcal i kosemat ... men har vært i aktivitet som forbrenner 2495 kcal ...

Må jeg si jeg er spent om teori og praksis stemmer i morgon , forventer det ikke siden det ble en uke med alt får mye NEI - mat ... men snittet ligger på 1407 mot 1416 som er det jeg skal ha .

Så stemmer teorien ... skal vekten vise minus 0.8 kg i morgon ...

Hehe er ikke opptimist på den da

Men fikk den stooore gnisten tilbake i dag , kjempe herlig ! ! !
 
Ønsker alle på GRØNT lag masse lykke til i morgon ! ! !
 
Har snikveid litt denne uka, og hatt bursdag idag.. I tillegg til mensen..
Har VELDIG lyst til å trekke meg, for å ikke trekke laget ned..

Dere andre er så superflinke!

Ang trening.. Er ridning en god nok trening? Ett par dager i uka? 
 
Gratulerer med dagen da, Happygirl 
Du kan jo ikke gi deg nå! Neste uke er det nye muligheter vet du. Er jo ikke for sent 
Når det gjelder ridning, så har jeg ingen aning desverre. Men er jo aldri feil å komme seg ut en tur da :-)

Lykke til imorgen alle grønne!! 
 
Gratulerer Happygirl med vel overstått bursdag

Håper du hadde en fin dag !

Jeg håper du ikke velger å trekke deg ! Husk vi er et lag som må hjelpe hverandre både i motbakkene og nedoverbakkene . Nå er det ny uke med nye muligheter ! Kan legge uken bak seg og begynne med blanke ark igjen ! Rop ut , så er vi her på det GRØNE laget !

Til spørsmålet om ridning som trening eller aktivitet , så fant jeg dette ...

Ridning variert :
30 minutter , forbrenner ca 164 kcal
60 minutter , forbrenner ca 328 kcal
90 minutter , forbrenner ca 491 kcal

Jeg anner jo ikke hvor lenge som er vanlig ...

Viss det andre minutter enn jeg skrev , så kan jeg finne det ut .
 
En positiv oppmuntring jeg fikk denne mandagsmorgonen , teori og praksis stemmer ikke alltid ! Etter grov rekning i går kveld skulle vekten vise en nedgang på 0.8 kg ...

Men vekten viste minus 1.1 kg  Kjempe glad

Er redd jeg må jobbe dobbel så hardt denne uken , siden jeg skeiet ut 5 dager sist uke ...

altså spiste mye feil mat , men var på rette siden av kcal .

Håper noe av min gnist smitter over på noen andre , viss noen er uheldige med vekten i dag !

Ønsker dere alle masse lykke til ! ! !
 
Gratulerer med dagen på etterskudd happygirl!Det er ikke lov å vurdere å trekke seg av den grunn, vi er et lag!

Lucillen - så gøy at teori og praksis ikke stemte! Men 0,8 hadde jo vært bra det og!Hehe.

Ny uke nye muligheter! God mandag.
 
Veldig fornøyd med nedgangen denne uken:) Syntes ikke jeg har vært såå flink matmessig så ble litt overrasket!
 
Flinke dere har vært emoticon

Her har det ikke vært noen veldig stor nedgang selvom jeg har vært veldig flink med kostholdet. Men det er iallefall nedgang hvilket jo er bra :-) Så da er det bare å fortsette å jobbe med å få vekta nedover.
Ha en fin mandag 
 
Flinke dere er alle sammen!!

Lykke til med veiing,resten av grønt lag!

Holder min vekt hemmelig, inntill resultatet skal sendes til mariusmor i kveld :) 

Dere er best! 
 
-1 kg emoticon 
Går greit med trening. Ble litt kose spising i helgen.
 
Spent på totalen i dag emoticon
 
Back
Topp