GRØNT LAG - slankekrigen 2012

Huff fikk mensen i dag. Er spent åssen det påvirker veiinga til mandag. Spiste litt i går. Men har vært flink med treninga da. Ønsker dere en riktig god helg emoticon
 
For meg har det ikke gått så bra. Ikke gått ned noe. Men holdt vekta.
 
Hei GRØNNE jenter  Hvordan går det ? Håper alle på GRØNT lag fortsatt er med ! Kan vi prøve å gå får gull i skravling det neste ukene ... ? Har blitt veldig stille i tråden vår ! Litt trist synes jeg , siden vi er et lag !

Jeg må dessvere innlevere et pluss fra min vekt denne mandagen

Vet ikke hva som har gått galt ... Har gjort alt jeg skulle og lå innenfor minus i berekningene .

Gikk tur i flere cm snø i går , tungt og svette , hele turen ble 2 timer og 20 minutter . Gikk også fredag 2 timer og 20 minutter da uten snø . Mandag 60 minutter og torsdag 90 minutter  + en ekstra tur på fredag på 50 minutter . Kcal snittet på 1413 mot 1416 som det skal være . Dette inkludert noe unødvendig kos , men spiste 1400 kcal mindre kos denne uken enn sist uke Det er jo målel får denne uken , kutte unødvendig kos med litt til men bare 275 kcal til ... er bare snakk om å kutte det som faktisk kan byttes med den dumme fellen jeg gjorde onsdag i sist uke !

Ønsker dere alle på GRØNT lag masse lykke til i dag ! ! !

Håper vi får opp skravlingen i tråden !

Ha en super flott mandag
 
Her har det gått greit denne uka på tross av sykdom og lite aktivitet. Ned 0,8 kg, så det sier jeg meg fornøyd med :-) 

Ellers så synes jeg som sagt det har vært litt stusselig med aktivitet her i tråden vår.. Får ikke mye lagfølelse av det.. Hadde vært gøy om det tok seg opp emoticon

Har trent litt Jillian på morgenen her. Tenker det blir den faste runden med spasering idag også :-)

Ha en fin dag alle grønninger, så håper jeg dere hører litt mer fra dere 
 
LUCILLEN: Jeg synes det høres ut som du har vært kjempeflink jeg emoticon
Med såpass aktivitet er det jo ikke umulig muskelmassen har gått opp. Anbefaler forøvrig alle å bruke målebånd også, og ikke bare vekta :-) Om vekta ikke rører seg så kan det godt hende målebåndet forteller deg noe helt annet.
 
Enig vi må skjerpe oss, få opp aktiviteten!:-D Her hadde jeg plutselig ingen motivasjon forrige uke, plutselig forsvant den bare.. Skikkelig trist! Hadde en nedgang på bare 100gram. Jaja håper den kommer nå, våknet med et lystigere sinn idag enn de forrige dagene ihvertfall! :) Hååper jeg kommer inn i det igjen nå.. Jaja litt mye syting her nå. hehe.

Så flinke dere er!! God mandag og ny uke alle sammen!

 
Beklager igjen for at jeg ikke er så aktiv her inne! Men jeg sliter med å komme i gang (som jeg nevnte forrige uke).....

Har lagt en plan om at jeg skal kjøre lavkarbo i en måned (til tross for at formen ikke var helt på topp sist)... Men tenker at jeg skal ta det i HELE februar, så nå driver jeg å trapper ned. Har kuttet brød og poteter og mye mindre sukker. Planen er å kutte Pepsi Max også, hvis jeg klarer det  Det blir heller ingen utskeielser (er veldig glad i baileys+kaffe ;p) i helgene... Så må bare forberede meg mentalt, er derfor jeg ikke bare hopper rett i det!

Fikk nedgang denne uken, men det var minimalt :( Blir nok en treg uke til, før jeg får startet med planen min ;)
 


Huff... beklager lite aktivitet fra min side.
Akkurat ferdig med eksamen nå.. så jeg har lest og lest denne uka. Så kostholdet og morsjon har ikke vært på topp.
Gikk bare ned 0,2......

Men nå har jeg eksamenspause 1 mnd... så kan endelig slappe av litt.
Gleder meg til å komme hjem til mann og barn i dag å ta opp igjen hverdagen med bedre kosthold og trening.

Lover at jeg skal bli mer aktiv i skrivinga i uka som kommer:)

Spent på resultatene i kveld.. håper vi greier oss enda en uke:)
 
Må signere ninoz.. Motivasjonen har ikke nådd toppen gitt!

Har planer om å melde meg inn på treningstudio denne uka,men nå sliter jeg med vond rygg! Så jeg håper bare det gir seg så jeg kan få gjort noe! Ellers har jeg jobb i morra, og så tre dager fri! Da håper jeg å kunne gå meg noen turer hvertfall :) 

Lykke til i kveld jenter :) 
 
Så bra vi gikk videre. Nå må jeg stå hardt på den kommende uke. Har begynt å trene 30 day shred igjen. Shredded in 30 ble litt tungt. Må begynne å legge en matplan.
 
Ligger an til 1. plass neste uke da 
(4. 3. og 2. plass til nå.....)
 


Nr 3 i august 2011 skrev:
Vi går vel for gull til uka, eller... ?


Såklart :) :) :) 

Ha en knalluke jenter :)
 
Ønsker alle en fin uke og håper alle slenger inn litt om hvordan det går etc.. 
Og selvsagt om man trenger noen oppmuntrende ord hvis motivasjonen svikter 
 
Heisann alle på GRØNT lag  Godt å se at vi har alle med til en ny uke ! ! !

Masse gratulerer til mariusmor som ukens superslanker 2 uker på rad ! Kjempe bra jobba ! ! !

Denne uken går vi får gull alle grønninger

Håper alle har hatt en flott start på uken !

Håper viss noen mister motivasjonen , trenger noen oppmuntrende ord eller opp backing sååå mååå dere skrike ut ! Dere er ikke alene på en ensom tue , dere har hele laget i ryggen som kan hjelpe til med støtte , trøst , omsorg !

Vi skal stå sammen i 7 uker + semifinalen + finalen

Ønsker alle en super flott uke ! ! !
 
Jeg kommer med en utfordring , får februar ...

Hva sier dere ? La oss kalle den aktivitets utfordringen ...

Der alle lager seg et mål og et innlegg hver ...

Så heier vi hverandre fremover , og jeg håper motivasjonen stiger hos dem som føler den har sviktet ...

Var det en god eller dårlig ide ...

Håper det kan få opp aktiviteten mer her i tråden vår
 
Back
Topp