Er det musli grøten?
nei, det var hirsegrøt med 1 beger fruktmos og litt kanel i!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det musli grøten?
nei, det var hirsegrøt med 1 beger fruktmos og litt kanel i!![]()
Merk at vi kun har prøvd hirsegrøten fra 4 måneder da.Hva i all verden er det jeg gjør feil, hvor store mengder vann og grøt bruker dere?![]()
Hva i all verden er det jeg gjør feil, hvor store mengder vann og grøt bruker dere?![]()
Merk at vi kun har prøvd hirsegrøten fra 4 måneder da.
Jeg har fulgt oppskrift på pakken. Den sier vel 2 dl vann og 5 ss pulver?
Bare at jeg har halvert fordi det har vært altfor mye for Lillebror, da.1
kan måle eksakt mengde grøtpulver i forhold til væskemengde når jeg lage i morra tidligBruker bare å helle i pulver til den blir passe tykk
Kanskje det er all fruktmosen som gjør det?
![]()
![]()
Aha, jeg har aldri brukt så mye som et beger fruktmos, men det skal jeg jaggu gjøre hehe![]()
Merk at vi kun har prøvd hirsegrøten fra 4 måneder da.
Jeg har fulgt oppskrift på pakken. Den sier vel 2 dl vann og 5 ss pulver?
Bare at jeg har halvert fordi det har vært altfor mye for Lillebror, da.1
Kan jo være
Ja gjør det, så får jeg se hva som er feil med min hehe![]()
jeg har aldri fulgt oppskrifta på pakken, for Hermine spiser så små porsjonerBruker mellom 50-70ml væske som regel! OG en hel fruktmos, smoothie e.l.
![]()
![]()
jeg har aldri fulgt oppskrifta på pakken, for Hermine spiser så små porsjonerBruker mellom 50-70ml væske som regel! OG en hel fruktmos, smoothie e.l.
![]()
![]()
Jeg kjøpte den kokossaken, men den falt ikke i smak hos Nasse.merker også at den blir bedre når jeg har hatt olje iMEN når den blir tørr, så rører jeg bare inn litt mer væske igjen, eller frukt!
![]()
hehe hos oss bruker vi 1,5 dl vann til grøt for Liana, og blander inn pulver etter det.. men bruker mest nestle og hipp da.. hun spiser hele bollen + noe dessert av noe slagkan kansje ha noe å si at dere bruker annen grøt eller?
Ja, men jeg har likt å følge anvisningen for å få riktig forhold. Har laget den med mm også, da har jeg bare tatt sånn ca, men med oppskriften som utgangspunkt!
Jeg kjøpte den kokossaken, men den falt ikke i smak hos Nasse.
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
Kokosoljen er supergod i kaffelatte, smoothie, til å steke kylling i osv, osv!!!hehe, sånn kan det gå! Du kan bruke den i kaker og sånn i stedet daVita olje bruker jeg også mye, er flere sunne oljesorter blanda, og den er helt smakløs!
![]()
Kokosoljen er supergod i kaffelatte, smoothie, til å steke kylling i osv, osv!!!![]()
![]()
Ah, men til deg og Hermine dahavregrøt!!!
Men kan ikke steke kylling i den, for mannen HATER kokkosTosken!
Ah, men til deg og Hermine da
Og så synes jeg ikke kyllingen smaker så veldig kokos når den blir stekt i slik olje..
nei, tror bare det er fordi jeg har en ekstremt småspist unge![]()