Goooood tirsdag

konfekten jeg laga til jul det året jeg ikke fant smør i butikken og brukte kokkosolje i stedet smakte visstnok for mye kokkos, fikk alt selv! :p :D

hahah hadde ikke gjort meg no :P

d
:p hehe.. her har begge vært glade i mat når dem har vært små :) så håper det fortsetter med Liana også ;)
da er du heldig!!! Matinga her er et reint he***** Hun limer munnen igjen og vrir seg bort, hopper opp og ned så vi ikke treffer munnen...gjør alt for å ikke få noe i munnen! Må distrahere henne masse med leker og alt mulig for hun spiser når hun ikke er fokusert o_O Prøvde å la henne spise selv i noen uker...endte med at hun levde på mm og mme den stunda, før jeg ga opp det også :P

d
da er du heldig!!! Matinga her er et reint he***** Hun limer munnen igjen og vrir seg bort, hopper opp og ned så vi ikke treffer munnen...gjør alt for å ikke få noe i munnen! Må distrahere henne masse med leker og alt mulig for hun spiser når hun ikke er fokusert o_O Prøvde å la henne spise selv i noen uker...endte med at hun levde på mm og mme den stunda, før jeg ga opp det også :p

ja er glad det er omvendt her! må være utrolig slitsomt og fortvilende når dem ikke vil spise over lengere tid..Emira kan være sånn i perioder nå, må nesten krangle med hun for at hun skal smake på middagen av og til o_O mens hos Liana får vi kjeft om det ikke går fort nok med matinga :P men hun må ha det rolig rundt seg, for ellers er hun mer opptatt av det som skjer, enn maten..

ja er glad det er omvendt her! må være utrolig slitsomt og fortvilende når dem ikke vil spise over lengere tid..Emira kan være sånn i perioder nå, må nesten krangle med hun for at hun skal smake på middagen av og til o_O mens hos Liana får vi kjeft om det ikke går fort nok med matinga :P men hun må ha det rolig rundt seg, for ellers er hun mer opptatt av det som skjer, enn maten..
Blir fort distrahert her og!
Matglad gutt, men han har ikke hastverk med fast føde :-p

Åååh!
Igjen så vil Lillebror ikke roe seg uten pupp nå før natta har begynt...

hehe, sånn kan det gå! Du kan bruke den i kaker og sånn i stedet da ;) Vita olje bruker jeg også mye, er flere sunne oljesorter blanda, og den er helt smakløs! :)

Ja, det var lurt, den er sikkert kjempegod i banankake:-)

Back
Topp