Gode tilbud for spirene våre ❤️

Takk for det! Det ble svart, mest mulig nøytralt på meg ☺️ Håper det. Elsket knekkefunksjonen på håndtaket sist bare, kan ikke forstå at de ikke har det, så upraktisk i forhold med teleskop. Men det går vel :happy:
Fleste jeg kjenner er veldig fornøyd med vognen, så håper du også blir det :Heartred
 
Takk for det! Det ble svart, mest mulig nøytralt på meg ☺️ Håper det. Elsket knekkefunksjonen på håndtaket sist bare, kan ikke forstå at de ikke har det, så upraktisk i forhold med teleskop. Men det går vel :happy:
Kan ikke skjønne at Emmaljunga er den eneste vognen jeg finner med knekkefunksjon (ergonomisk håndtak) :arghh:
 
:happy: DNB SUPERTILBUD denne helgen gir -20% på Mimmis.no
 

Vedlegg

  • IMG_7895.png
    IMG_7895.png
    1,2 MB · Visninger: 31
Kan ikke skjønne at Emmaljunga er den eneste vognen jeg finner med knekkefunksjon (ergonomisk håndtak) :arghh:
Sniker fra september, mulig jeg misforstår nå. Men vår Cybex eos lux har den funksjonen ☺️ den fungerer også veldig fint for samboer som er 183 høy
 
Sniker fra september, mulig jeg misforstår nå. Men vår Cybex eos lux har den funksjonen ☺️ den fungerer også veldig fint for samboer som er 183 høy
Men ikke nok teleskop, knekk og ergonomi for meg som er 150 cm og han som er 190 cm :banghead:
 
Ooh! Ja da blir det værre :smiley-ashamed004
Tenker såpass mye på den knekken, at jeg nesten angrer på vognvalget :dead: Er så mange fordeler!

Skulle ønske jeg hadde 10 cm - 15 cm ekstra , sånn at jeg nådde til 165 cm og kunne hatt mer utvalg i vogner :nailbiting:

Emmaljunga er fantastisk med så bra ergonomi! Synd ingen andre kan måle seg :confused: Vi knekte håndtaket heeeelt ned, og mitt kommende mammahjerte smeltet av at fremtidig søsken kan bidra til trillingen :love017

Bortsett fra knekken hadde jeg lett valgt cybex talos lux selv :happy:
 
:happy: DNB SUPERTILBUD denne helgen gir -20% på Mimmis.no
*sniker fra juni*
Takk, fikk jeg bestil babycall med noen kr avslag også!! :D

Så bra! Mimmis kommer ikke tilbake i løpet av året, så lurt å bruke sjansen :D jeg fant fine smekker i silikon!

Her er forresten en ganske troverdig og god kilde på tilbudene som kommer i løpet av året: https://www.rabo.no/1247/dnb-supertilbud-2024/ . Oversikten stemte bra i fjor :happy: Jeg skal ha meg iPad hos Power i juni, hehe. Og Lillelam kommer på -25% i juli, mest sannsynlig!
 
Så bra! Mimmis kommer ikke tilbake i løpet av året, så lurt å bruke sjansen :D jeg fant fine smekker i silikon!

Her er forresten en ganske troverdig og god kilde på tilbudene som kommer i løpet av året: https://www.rabo.no/1247/dnb-supertilbud-2024/ . Oversikten stemte bra i fjor :happy: Jeg skal ha meg iPad hos Power i juni, hehe. Og Lillelam kommer på -25% i juli, mest sannsynlig!

Så kjekt!! Takk for tips :D
 
Mye salg på Jollyroom! Kjøpte selv babygym fra Skip Hop (hørt såå mye bra om den!), da den var over 500 kr billigere enn på Sprell nå: https://www.jollyroom.no/leker/babyleker/babygym/skip-hop-treetop-friends-classic-babygym

Og kjøpte babycall, Neonate N65, som man får 10% rabatt på nå med koden MAI10: https://www.jollyroom.no/babyutstyr/barnesikring/babycalls/neonate-n65-audio-babycall-dark-grey
Du har jo virkelig oversikt over alle tilbud, takk!
:happy: Prøver å finne ut hvor lang bagdelen til Bugaboo fox 5 er, men det står jo ingen steder? Bare lengden på vognen totalt, irriterende! Funker Najeel sitt babynest i alle bagdeler? Det var jo ganske langt. Har selv sett på voksi carry me sitt, ingen tilbud på det snart da? :hilarious:
 
Du har jo virkelig oversikt over alle tilbud, takk!
:happy: Prøver å finne ut hvor lang bagdelen til Bugaboo fox 5 er, men det står jo ingen steder? Bare lengden på vognen totalt, irriterende! Funker Najeel sitt babynest i alle bagdeler? Det var jo ganske langt. Har selv sett på voksi carry me sitt, ingen tilbud på det snart da? :hilarious:
Inntrykket mitt er at Najell skal passe i alle vogner ja! Er jo rabatt på den nå, om du kan leve med Najell istedenfor Voksi? Ref rabattkoden fodepodden over! :knegg:

Har selv kjøpet Cybex, så aner ikke med Bugaboo fox.. Forhåpentligvis kan noen andre svare!

Screenshot 2024-05-09 at 21.03.39.png
 
Back
Topp