Gode tilbud for spirene våre ❤️

Haha jeg pakket den rett ned i boden jeg! Tok bare bilde av utsiden hehe… Men den var suuuperfin, myk og varm! Har ingen erfaringer med vognpose, men den var så deilig og fin, anbefales! Gleder meg til å bruke den både i vogn og bilsete til høsten :love017

Vedlegg

• IMG_6155.jpeg
    IMG_6155.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 59
Haha jeg pakket den rett ned i boden jeg! Tok bare bilde av utsiden hehe… Men den var suuuperfin, myk og varm! Har ingen erfaringer med vognpose, men den var så deilig og fin, anbefales! Gleder meg til å bruke den både i vogn og bilsete til høsten :love017
Det blir nok bra :angelic: Hvor bestilte du fra ?

Billig Silverette på Jollyroom nå! Ingen erfaring med de selv, men vurderes..

Takk for tips :Heartred Hvordan er størrelsene? Regular eller XL? Har ikke så store bryster, ca 80C før jeg ble gravid
Jeg har fint kunnet bruke regular☺️ Jeg er vel 80B eller noe sånt selv vanligvis, men selvfølgelig litt større under ammeperioden.

Jeg har fint kunnet bruke regular☺️ Jeg er vel 80B eller noe sånt selv vanligvis, men selvfølgelig litt større under ammeperioden.
Vil tro XL er mer for de med ekstra store bryster :knegg: Kjøper de i regular jeg. Tusen takk :Heartred

70% på reflex hos barnashus. Minimalt med klær i nettbutikken, men de har masse igjen i selve butikkene! Kjøpt masse fint i bambus og merinoull bodyer og div i går

Om noen kommer over tilbud på Lille Lam-dresser eller Joha sovetøfler må dere gjerne legge det ut her ☺️

Åh håper samme, sikler så på Lille Lam :love017

Utgående sparkedress er litt på salg: https://lillelam.no/produkt/sparkedress-tynn-utgaende/
Vi har selv tre lille lam dresser :love7 er kjempeglad i dem og de blir brukt masse masse! så nå er planen å gi en i gave til tantebarnet som har termin etter oss. Siden vi har alt vi trenger selv fra før og mannen blir gal om vi fyller opp huset mer, er det lille tantegullet jeg kommer til å handle mest til denne gangen :dance008:love2

Vi har selv tre lille lam dresser :love7 er kjempeglad i dem og de blir brukt masse masse! så nå er planen å gi en i gave til tantebarnet som har termin etter oss. Siden vi har alt vi trenger selv fra før og mannen blir gal om vi fyller opp huset mer, er det lille tantegullet jeg kommer til å handle mest til denne gangen :dance008:love2
Så koselig, du er god :Heartred Hvordan bør man tenke med størrelser? Ser at de er superfleksible med brettekant, men bør man da kjøpe 56 eller 62 for å bruke fra nyfødt og frem til høsten? Tenker på den litt tynnere dressen :Heartred

Så koselig, du er god :Heartred Hvordan bør man tenke med størrelser? Ser at de er superfleksible med brettekant, men bør man da kjøpe 56 eller 62 for å bruke fra nyfødt og frem til høsten? Tenker på den litt tynnere dressen :Heartred
Vi har så og si bare brukt de tykke dressene. Har en tynn en også, men den ble veldig sjelden brukt hos oss. Den tykke fikk vi i størrelse 68, og begynte da å bruke den i oktober/november på vår gutt som hadde termin i slutten av juli. Den var ganske stor på en gutt som lå litt under vekstkurven, men gikk veldig fint å brette den opp og varte faktisk til og med til kalde dager i mai ☺️

Last edited:
Om noen kommer over tilbud på Lille Lam-dresser eller Joha sovetøfler må dere gjerne legge det ut her ☺️

Veldig mange som selger lite / veldig pent brukte dresser på Finn/ Tise , selv betalt rundt 150.-200 kr for de dressene jeg har kjøpt :smiley-angelic002 nupper fjernes veldig lett med nuppefjerner å da ser de nye ut !

Back
Topp