Hentet vognposen nå på posten! Skal legge ut bilde når jeg kommer hjemDen er fin - blir nok beige eller grønt her som alt annet vi har kjøpt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hentet vognposen nå på posten! Skal legge ut bilde når jeg kommer hjemDen er fin - blir nok beige eller grønt her som alt annet vi har kjøpt
Ja gjør detHentet vognposen nå på posten! Skal legge ut bilde når jeg kommer hjem
Haha jeg pakket den rett ned i boden jeg! Tok bare bilde av utsiden hehe… Men den var suuuperfin, myk og varm! Har ingen erfaringer med vognpose, men den var så deilig og fin, anbefales! Gleder meg til å bruke den både i vogn og bilsete til høstenJa gjør det
Det blir nok bra Hvor bestilte du fra ?Haha jeg pakket den rett ned i boden jeg! Tok bare bilde av utsiden hehe… Men den var suuuperfin, myk og varm! Har ingen erfaringer med vognpose, men den var så deilig og fin, anbefales! Gleder meg til å bruke den både i vogn og bilsete til høsten
Ohdearbaby! https://www.ohdearbaby.no/categories/vognposer-baby/Det blir nok bra Hvor bestilte du fra ?
Jeg hadde ikke klart meg uten, så anbefales sterkt fra min sideBillig Silverette på Jollyroom nå! Ingen erfaring med de selv, men vurderes..
Kjøp Silverette Brystknoppbeskytter 925 Sølv
Silverette Brystknoppbeskytter 925 Sølv - Prisløfte - Fri frakt over 1000 kr - 365 dagers åpent kjøp - Hjemleveringwww.jollyroom.no
Takk for tips Hvordan er størrelsene? Regular eller XL? Har ikke så store bryster, ca 80C før jeg ble gravidJeg hadde ikke klart meg uten, så anbefales sterkt fra min side
Jeg har fint kunnet bruke regular Jeg er vel 80B eller noe sånt selv vanligvis, men selvfølgelig litt større under ammeperioden.Takk for tips Hvordan er størrelsene? Regular eller XL? Har ikke så store bryster, ca 80C før jeg ble gravid
Vil tro XL er mer for de med ekstra store bryster Kjøper de i regular jeg. Tusen takkJeg har fint kunnet bruke regular Jeg er vel 80B eller noe sånt selv vanligvis, men selvfølgelig litt større under ammeperioden.
Åh håper samme, sikler så på Lille LamOm noen kommer over tilbud på Lille Lam-dresser eller Joha sovetøfler må dere gjerne legge det ut her
Vi har selv tre lille lam dresser er kjempeglad i dem og de blir brukt masse masse! så nå er planen å gi en i gave til tantebarnet som har termin etter oss. Siden vi har alt vi trenger selv fra før og mannen blir gal om vi fyller opp huset mer, er det lille tantegullet jeg kommer til å handle mest til denne gangenÅh håper samme, sikler så på Lille Lam
Utgående sparkedress er litt på salg: https://lillelam.no/produkt/sparkedress-tynn-utgaende/
Så koselig, du er god Hvordan bør man tenke med størrelser? Ser at de er superfleksible med brettekant, men bør man da kjøpe 56 eller 62 for å bruke fra nyfødt og frem til høsten? Tenker på den litt tynnere dressenVi har selv tre lille lam dresser er kjempeglad i dem og de blir brukt masse masse! så nå er planen å gi en i gave til tantebarnet som har termin etter oss. Siden vi har alt vi trenger selv fra før og mannen blir gal om vi fyller opp huset mer, er det lille tantegullet jeg kommer til å handle mest til denne gangen
Vi har så og si bare brukt de tykke dressene. Har en tynn en også, men den ble veldig sjelden brukt hos oss. Den tykke fikk vi i størrelse 68, og begynte da å bruke den i oktober/november på vår gutt som hadde termin i slutten av juli. Den var ganske stor på en gutt som lå litt under vekstkurven, men gikk veldig fint å brette den opp og varte faktisk til og med til kalde dager i maiSå koselig, du er god Hvordan bør man tenke med størrelser? Ser at de er superfleksible med brettekant, men bør man da kjøpe 56 eller 62 for å bruke fra nyfødt og frem til høsten? Tenker på den litt tynnere dressen
Om noen kommer over tilbud på Lille Lam-dresser eller Joha sovetøfler må dere gjerne legge det ut her
Veldig mange som selger lite / veldig pent brukte dresser på Finn/ Tise , selv betalt rundt 150.-200 kr for de dressene jeg har kjøpt nupper fjernes veldig lett med nuppefjerner å da ser de nye ut !Om noen kommer over tilbud på Lille Lam-dresser eller Joha sovetøfler må dere gjerne legge det ut her