Gode tilbud for spirene våre ❤️

Bæresjal; bestilte et jeg også :p men har aldri brukt det før. De to første hadde jeg babybjørn bæresele til, men brukte den lite da jeg syns det var tungt og "trælsomt" å gå med. Syns liksom jeg ble så fremgang, og å støvsuge etc med ungen forran var litt klønete. Er bæresjal egentlig bedre?
 
Delte i en annen tråd, men kjekt få inn her også. Er 50% på besafe heaven bæresele på babyshop!

 
Gode kjøp! Jeg kjøpte alle tre forrige svangerskap, og leser Positiv Fødsel og TegneHanne sin bok på nytt nå :D
 
Tegnehanne sin bok er SÅ MORSOM. Den ble levert på døra her en lørdags morgen, så jeg endte opp med å ligge i senga og lese den ut før jeg sto opp den dagen :laughing002
 
Wow bra tilbud! Kjøpte selv positiv fødsel, mamma for første gang og pappa for første gang :Heartred
 
Var 20 prosent på alt fra thule på babymessen i Oslo idag, er messe imorgen også . Får også med vognpose på kjøpet☺️10 posent på alt fra cybex også, og ved kjøp over 5000,- får du med bilstol pose . Tinkafuu hadde også veldig gode priser !
 
Sniker fra september.

Hvilke farger har dere gått for i bæresjal og nest?

Tenker svart er mest praktisk for bæresjal, men kan bli varmt på sommeren? Men får septemberbarn så kanskje ikke så farlig?

Usikker på farge på nest også :hilarious:
 
Sniker fra september.

Hvilke farger har dere gått for i bæresjal og nest?

Tenker svart er mest praktisk for bæresjal, men kan bli varmt på sommeren? Men får septemberbarn så kanskje ikke så farlig?

Usikker på farge på nest også :hilarious:
Jeg gikk for beige nest og brunt sjal. Svart er fort varmt, og blir også fort skittent :)
 
Sniker fra september.

Hvilke farger har dere gått for i bæresjal og nest?

Tenker svart er mest praktisk for bæresjal, men kan bli varmt på sommeren? Men får septemberbarn så kanskje ikke så farlig?

Usikker på farge på nest også :hilarious:
Jeg gikk for grå / houndstooth nest fordi jeg synes den var så fin :joyful: Og svart bæresjal. Skal mye til at det blir sååå varmt i Norge på sommeren, tenker jeg, og dessuten var lysgrå utsolgt.
 
Salg på babyshop: https://www.babyshop.com/no/no/a/homepage/

Rabattkoden APRIL15 gir 15% på barnevogn, bilstoler osv: https://www.babyshop.com/no/no/c/barnevogner-bilstoler/
Der kjøpte jeg en Bugaboo fox 5 på impuls, bare fordi du sendte den koden med 15 % ! Og det sto low in stock, så måtte forte meg!
:hilarious: Hadde ikke tenkt å ha den vognen egentlig, men fikk bare lyst! Var fristende når den ble satt ned 2200 kr :) Mitt andre kjøp etter motoren til Natures sway på black friday i november! Eneste jeg synes er litt dumt, er at man ikke kan knekke håndtaket, hehe. Men jeg overlever vel! Og den bøyen som er i veien for sikten/tilgang til baby, men den kan jo tas av :happy:
 
Der kjøpte jeg en Bugaboo fox 5 på impuls, bare fordi du sendte den koden med 15 % ! Og det sto low in stock, så måtte forte meg!
:hilarious: Hadde ikke tenkt å ha den vognen egentlig, men fikk bare lyst! Var fristende når den ble satt ned 2200 kr :) Mitt andre kjøp etter motoren til Natures sway på black friday i november! Eneste jeg synes er litt dumt, er at man ikke kan knekke håndtaket, hehe. Men jeg overlever vel! Og den bøyen som er i veien for sikten/tilgang til baby, men den kan jo tas av :happy:
Åå så gøy!! Grattis med vogn :love017 Tror bugaboo er super. Hvilken farge endte dere med?
 
Åå så gøy!! Grattis med vogn :love017 Tror bugaboo er super. Hvilken farge endte dere med?
Takk for det! Det ble svart, mest mulig nøytralt på meg ☺️ Håper det. Elsket knekkefunksjonen på håndtaket sist bare, kan ikke forstå at de ikke har det, så upraktisk i forhold med teleskop. Men det går vel :happy:
 
Back
Topp