Gode tilbud for spirene våre ❤️

Du har jo virkelig oversikt over alle tilbud, takk!
:happy: Prøver å finne ut hvor lang bagdelen til Bugaboo fox 5 er, men det står jo ingen steder? Bare lengden på vognen totalt, irriterende! Funker Najeel sitt babynest i alle bagdeler? Det var jo ganske langt. Har selv sett på voksi carry me sitt, ingen tilbud på det snart da? :hilarious:
Har selv Bugaboo Fox 5 og Najell babynest, og det passer helt perfekt oppi!
 
HURRA20 gir 20% rabatt på nesten hele rudo, med unntak av emmaljunga og allerede nedprisede varer!

 
IMG_8724.png
Noen som har kjøpt eller har erfaring med denne bæreselen versus andre seler?? :love017 ergobaby embrace soft baby er på tilbud -40%
 
Vis vedlegget 436605
Noen som har kjøpt eller har erfaring med denne bæreselen versus andre seler?? :love017 ergobaby embrace soft baby er på tilbud -40%

Jeg har ikke kjøpt den selv og har ikke prøvd den på, men min svigerinne har den. Den ser sååå god ut og hennes baby sitter så fint. Så jeg kommer til å kjøpe denne denne gangen faktisk, og selge det ferdigknyttede vi har fra najell! Jeg kommer til å gå for den med mesh stoff, står den skal puste veldig greit og tenker det er fint på sommeren :love2
 
Tilbud på solskjerming hos Kid, kanskje kjekt til barnerommet.. :)

 
Vis vedlegget 436605
Noen som har kjøpt eller har erfaring med denne bæreselen versus andre seler?? :love017 ergobaby embrace soft baby er på tilbud -40%
Sniker. Kjempe fornøyd med den, kjøpte den i airmesh versjon til bruk på sommer, veldig grei, myk stoff for babyen også. Har ikke noe å sammenligne med da. Men dobbelsjekk om det tilbudet er reelt, mener jeg betalte 800 el.noe sånt på jollyrom uten tilbud.
 
Salg på babybøker: https://www.organized.no/baby/

Jeg elsker disse! Har både gravid, mine første år og gjestebok. Sistnevnte skal skrives i av alle som besøker henne for første gang, er så koselig :love017
 
La nettopp ut min eeelskede Artipoppe bæresele som jeg brukte til førstefødte på Finn, men vet ikke om jeg klarer å selge den. Tanken er at jeg skal selge for å bruke pengene på å kjøpe en mye billigere najell rise bæresele og et par andre ting som trengs. Men det er rart hvor knyttet man blir til noe så materialistisk. Er det dumt av meg å selge den?

Om jeg klarer å trykke «selg» i morgen: ser jeg gikk glipp av Najell-rabatten over her, men kanskje noen som vet om en kode som er aktiv nå eller har inside information om at det kommer nye rabatter like rundt hjørnet? ☺️
 
La nettopp ut min eeelskede Artipoppe bæresele som jeg brukte til førstefødte på Finn, men vet ikke om jeg klarer å selge den. Tanken er at jeg skal selge for å bruke pengene på å kjøpe en mye billigere najell rise bæresele og et par andre ting som trengs. Men det er rart hvor knyttet man blir til noe så materialistisk. Er det dumt av meg å selge den?

Om jeg klarer å trykke «selg» i morgen: ser jeg gikk glipp av Najell-rabatten over her, men kanskje noen som vet om en kode som er aktiv nå eller har inside information om at det kommer nye rabatter like rundt hjørnet? ☺️
Fant selv :) Josefine20: 20% på bæreseler.
Varer ut 13. juni om flere er interessert.
 
Back
Topp