God tirsdag!!

Lykke til på visning!!!
Vi fikk vite i går at en av eneboligene på feltet vårt snart kommer for salg. Det frister litt å høre med banken, men samtidig har vi det veldig behagelig nå :)
Vi fikk inntil 5million i lån:eek::D
Skummelt i grunn:p vet ikke helt om jeg har ork til å stelle enebolig helt ennå, synes det er nok å gjøre i 3-romsen vår jeg;) OG vi har fått barnehageplass her i nærområdet så det er noe vi må tenke på;)

*Surfer mobilt*

Jo men jeg får ikke tvunget han heller da :-p
Og han trenger i grunn bare ett måltid mens jeg eventuelt er på jobb.
Erfaringa mi er at når tilbudet om melk ikke er der så spiser de annen mat for da er de sulten;)
Har for øvrig kjøpt en ny Hollegrøt som Hermine elsker:D det er en 3-korns grøt med banan og bringebær! Lager den på mm og kokkosolje og hun gaper som bare det! :) tydelig at det må være mye smak i grøten for at hun vil spise den;)

*Surfer mobilt*

Erfaringa mi er at når tilbudet om melk ikke er der så spiser de annen mat for da er de sulten;)
Har for øvrig kjøpt en ny Hollegrøt som Hermine elsker:D det er en 3-korns grøt med banan og bringebær! Lager den på mm og kokkosolje og hun gaper som bare det! :) tydelig at det må være mye smak i grøten for at hun vil spise den;)

*Surfer mobilt*
Den må prøves :D Er det en av de som går fra 6 måneder? Er de i samme konsistens som den naturell fra 4 måneder?
Skal prøve grøt igjen i dag. Ammet han etter mat nå i ettermiddag og han tok masse pupp selv etter litt over en halv banan, noen pastabiter og litt jordbær! Så jeg prøver det samme til kveldsmaten.

Vi fikk inntil 5million i lån:eek::D
Skummelt i grunn:p vet ikke helt om jeg har ork til å stelle enebolig helt ennå, synes det er nok å gjøre i 3-romsen vår jeg;) OG vi har fått barnehageplass her i nærområdet så det er noe vi må tenke på;)

*Surfer mobilt*
OI!!!
Ja, det var mye.

Det er det, at det er enkelt å ikke ha for mye å ta vare på. Og vi trives veldig godt i leiligheten her!
Er bare snakk om et steinkast unna for vår del da, og enda nærmere barnehagen (nærmeste nabo!!)

Nå er jeg i gang med 17. mai-bakingen allerede :p
Lager marengsbunn for å ha klart til pavlova :D
Aldri prøvd det før, så det er jo greit å ha noen dager å prøve på om det skulle gå galt :p

Hvordan er de i størrelser og passform? Og pris?
T har nattbleie enda, vi bruker Libero str 7 eller 8 på han, up and go..

Vi får de gratis på blå resept pga Neline har en kronisk nyresykdom som gjør at hu ikke alltid kan kontrollere når hun skal tisse. Blitt veldig flink på dagtid, men går ikke alltid like bra på nattestid:) Vi bruker de fra 2-3 år og de har kjempefin passform. Neste str er fra 4 år og 17 kg og de er litt store i selv åpningen til lårene, så kan renne ut av de, nok pga av at hu er så lang og tynn. I Libero str 6 er passer her... Prisen er rundt 60 kr for 10 bleiebukser, så er jo en stiv pris på de!

Aldri prøvd det før, så det er jo greit å ha noen dager å prøve på om det skulle gå galt :p

Blir verdens beste her i huset, bare den danske varianten som jeg er vant med fra bestemor av med kun vispa kremfløte og friskejordbær imellom:D Naaaaaammis;) Utrolig lettvint kake og smaker gooooodt:D;)

Vi får de gratis på blå resept pga Neline har en kronisk nyresykdom som gjør at hu ikke alltid kan kontrollere når hun skal tisse. Blitt veldig flink på dagtid, men går ikke alltid like bra på nattestid:) Vi bruker de fra 2-3 år og de har kjempefin passform. Neste str er fra 4 år og 17 kg og de er litt store i selv åpningen til lårene, så kan renne ut av de, nok pga av at hu er så lang og tynn. I Libero str 6 er passer her... Prisen er rundt 60 kr for 10 bleiebukser, så er jo en stiv pris på de!
Bra dere får de gratis da =)
Nei da er det billigere for oss å fortsette med Libero. De sitter jo godt på han også!

Blir verdens beste her i huset, bare den danske varianten som jeg er vant med fra bestemor av med kun vispa kremfløte og friskejordbær imellom:D Naaaaaammis;) Utrolig lettvint kake og smaker gooooodt:D;)
Den er god! MEn jeg har kuttet ut gluten, så da måtte jeg bake noe jeg også kan spise =)
Den ble hvertfall søt nok!! Steker nå - så får vi se :D

Bra dere får de gratis da =)
Nei da er det billigere for oss å fortsette med Libero. De sitter jo godt på han også!

Ja, vi er heldig sånn sett, på en måte...:) Ja, da er det nok likesågreit:)

Den er god! MEn jeg har kuttet ut gluten, så da måtte jeg bake noe jeg også kan spise =)
Den ble hvertfall søt nok!! Steker nå - så får vi se :D

Ah, sant det:) Hvordan gjør du det da? Bruker du søtningsmiddel og hvilke andre ingredienser?

Det er veldig godt:-)

Jippi, jeg har vunnet 3 mndrs forbruk på librobleier:-) :blob8

Back
Topp