mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er de i størrelser og passform? Og pris?Dry nights![]()
Vi fikk inntil 5million i lånLykke til på visning!!!
Vi fikk vite i går at en av eneboligene på feltet vårt snart kommer for salg. Det frister litt å høre med banken, men samtidig har vi det veldig behagelig nå![]()
Erfaringa mi er at når tilbudet om melk ikke er der så spiser de annen mat for da er de sultenJo men jeg får ikke tvunget han heller da
Og han trenger i grunn bare ett måltid mens jeg eventuelt er på jobb.
Takk! Vi har fått boliglån så er spent på om vi tørr å hoppe ut i detMasse lykke til på visning![]()
Den må prøvesErfaringa mi er at når tilbudet om melk ikke er der så spiser de annen mat for da er de sulten
Har for øvrig kjøpt en ny Hollegrøt som Hermine elskerdet er en 3-korns grøt med banan og bringebær! Lager den på mm og kokkosolje og hun gaper som bare det!
tydelig at det må være mye smak i grøten for at hun vil spise den
*Surfer mobilt*
OI!!!Vi fikk inntil 5million i lån
Skummelt i grunnvet ikke helt om jeg har ork til å stelle enebolig helt ennå, synes det er nok å gjøre i 3-romsen vår jeg
OG vi har fått barnehageplass her i nærområdet så det er noe vi må tenke på
*Surfer mobilt*
Hvordan er de i størrelser og passform? Og pris?
T har nattbleie enda, vi bruker Libero str 7 eller 8 på han, up and go..
Takk! Vi har fått boliglån så er spent på om vi tørr å hoppe ut i det
*Surfer mobilt*
Nå er jeg i gang med 17. mai-bakingen allerede
Lager marengsbunn for å ha klart til pavlova
Aldri prøvd det før, så det er jo greit å ha noen dager å prøve på om det skulle gå galt![]()
Bra dere får de gratis da =)Vi får de gratis på blå resept pga Neline har en kronisk nyresykdom som gjør at hu ikke alltid kan kontrollere når hun skal tisse. Blitt veldig flink på dagtid, men går ikke alltid like bra på nattestidVi bruker de fra 2-3 år og de har kjempefin passform. Neste str er fra 4 år og 17 kg og de er litt store i selv åpningen til lårene, så kan renne ut av de, nok pga av at hu er så lang og tynn. I Libero str 6 er passer her... Prisen er rundt 60 kr for 10 bleiebukser, så er jo en stiv pris på de!
Den er god! MEn jeg har kuttet ut gluten, så da måtte jeg bake noe jeg også kan spise =)Blir verdens beste her i huset, bare den danske varianten som jeg er vant med fra bestemor av med kun vispa kremfløte og friskejordbær imellomNaaaaaammis
Utrolig lettvint kake og smaker gooooodt
![]()
Bra dere får de gratis da =)
Nei da er det billigere for oss å fortsette med Libero. De sitter jo godt på han også!
Den er god! MEn jeg har kuttet ut gluten, så da måtte jeg bake noe jeg også kan spise =)
Den ble hvertfall søt nok!! Steker nå - så får vi se![]()
Mhm, mange som er syke nå![]()
Håper vi slipper unna![]()
Nå er jeg i gang med 17. mai-bakingen allerede
Lager marengsbunn for å ha klart til pavlova
Aldri prøvd det før, så det er jo greit å ha noen dager å prøve på om det skulle gå galt![]()
Haha, har akkurat hatt min tørn, så jeg har hatt min turHåper du slipper unna
![]()