God tirsdag!!

Ja, tror ikke jeg blir spes populær på jobben da gitt, tror ikke de trodde helt på meg i dag heller :oops:

Å? Alle kan da blir sjuke. Herre min! Ikke din feil at mannen din er syk, så du må ta deg av Anette.. Håper de på jobben din skjønner det:)

Brukte sukker denne gangen. Kun eggehviter og sukker i den oppskriften jeg bruker :)
Den ser bra ut!!

Okei:) Ja, kan jo lage verdens beste sånn også, uten selve sukkerbunnen;) Er knallgodt det:D

Den må prøves :D Er det en av de som går fra 6 måneder? Er de i samme konsistens som den naturell fra 4 måneder?
Skal prøve grøt igjen i dag. Ammet han etter mat nå i ettermiddag og han tok masse pupp selv etter litt over en halv banan, noen pastabiter og litt jordbær! Så jeg prøver det samme til kveldsmaten.
Ja jeg synes konsistensen er helt lik! Men det er jo viktig å ikke lage den for tykk, da blir den vanskelig å svelge og kommer ofte ut igjen, iallfall her ;) Den virker litt grovere, kornmessig, en hirsegrøten og har enkelte små flak av havregryn i seg ;) Så på en oversikt over jerninnhold i Hollegrøtene, og speltgrøten inneholder faktisk mest jern av dem alle. Så jeg kjøpte den, og hun spiser den med kokkosolje og friske bringebær i! :)

Så flott at han vil ha puppen etter måltid også da :D

Oi, så spennende:D
Gratulerer så mye:D
Huset var ei total rønne!!! :eek: Bygd i 1967 og ikke gjort noenting siden da, taksten var 4,1million og huset måtte i grunn kondemneres o_O Måtte sikkert brukt opp mot 2 mill på renovering, så det blei uaktuelt for oss! ;)

Nå er jeg i gang med 17. mai-bakingen allerede :p
Lager marengsbunn for å ha klart til pavlova :D
Aldri prøvd det før, så det er jo greit å ha noen dager å prøve på om det skulle gå galt :p
oooh, pavlova, DET skal jeg også lage til 17.mai :D

OI!!!
Ja, det var mye.

Det er det, at det er enkelt å ikke ha for mye å ta vare på. Og vi trives veldig godt i leiligheten her!
Er bare snakk om et steinkast unna for vår del da, og enda nærmere barnehagen (nærmeste nabo!!)
Nå ble det ikke aktuelt likevel, for huset var ei rønne. Var 5cm mugg på INNERVEGGEN i kjelleren :eek: Måtte nok brukt ca 2 mill til på renovering, så vi droppa det. Skal heller se om det kommer noen 4-roms for salg her i borettslaget, så får vi et rom ekstra! :)

Back
Topp