God tirsdag!!

Lilla-87

Forumet er livet
God morn!!
Våkna til fuglekvitter og strålende sol i dag, MEN noe særlig til temperatur kan mannikke skryte av enda, for i natt har det vært minusgrader.
Her ser dere jaccuzzien som står på verandaen vår, med is på lokket..:confused:
1368507325165.jpg

Jobben venter, så nå skal jeg ordne meg og dra om en time.
Ha en god tirsdag alle mann!!:)

Heldige dere er som har Jacuzzi <3... :)
Kjempepent vær her i dag også. Storebror våknet 05.10 og nektet å sove videre... Sovnet litt fra halv 7 til halv åtte.. Og da våknet Mina kl 7... Yey! Blir en laaaaang og trøttende dag tror jeg hehe..
Kos deg på jobb:)

Goood morgen :) her våknet jeg rimlig fortumla etter 10 timers søvn.. våknet til sol, fuglekvitter og blid baby :) idag skal vi bare være hjemme å vaske klær :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Anette har hatt ei god natt, men pappan er kjempedårlig, han har vært det en stund, men toppet seg i går.
Jeg er hjemme med snuppa i dag, likegreit, har ikke sovet noe selv på grunn av han så:-) I går holdt han på å sovne fra henne på gulvet :eek: :eek: :eek:

Anette har hatt ei god natt, men pappan er kjempedårlig, han har vært det en stund, men toppet seg i går.
Jeg er hjemme med snuppa i dag, likegreit, har ikke sovet noe selv på grunn av han så:) I går holdt han på å sovne fra henne på gulvet :eek: :eek: :eek:

God bedring til mannen.. Hvordan syk er han?
Influensa? Uff,er ikke noe deilig å være syk,spesielt når man har barn å ta seg av ... :(

Brrrrr så kaldt!
Tror det har vært kaldt her i natt og, men ikke riktig så kaldt :(
Så synd mannen din er syk Sukkersnusk :( God bedring til han!

Lillebror var endel våken i natt, usikker på hva som plagde han, men han hang i puppen til slutt...
Kvier meg så for å gi han mer fast føde på dagen, for han blir så innamri fort mindre interessert i puppen på dagtid.
SKikkelig vanskelig dette synes jeg. OG så er vi lei av grøt igjen :p :O

God morgen :-)
Her er sol og finfint vær. Har vært kaldt i natt her også. Jeg jubla litt for tidlig over å være kvitt influensaen. Feber, vondt i kroppen og vondt i halsen i dag. Stemma er nesten borte og det er egentlig det verste når jeg er alene med snuppa. Skal putte i meg paracet og ta en dusj, og så må vi ut av huset og finne på noe så jeg glemmer at jeg er syk :-) Har lyst å kjøpe litt blomster og pynte litt ute. Ellers blir det kanskje en tur å kikke i butikker. Skal jo i konfirmasjon i slutten av mai og bryllup i august så finstasen må på plass :-)

Ååh idag har vi sinna baby.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :( hu pleier å være så enkel. Men idag er ingenting bra nok. Vil ikke leke vil ikke kose vil ikke sove, bare sutrer og griner.. ugh, er ikke vandt med detta jeg :/

Ååh idag har vi sinna baby.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :( hu pleier å være så enkel. Men idag er ingenting bra nok. Vil ikke leke vil ikke kose vil ikke sove, bare sutrer og griner.. ugh, er ikke vandt med detta jeg :/

Uff da! Høres ikke noe gøy ut! Er ikke vant til slikt vi heller, men hadde det slik fra 16-sengetid i går. Kanskje det er tenner?
Her har snuppa sovet siden klokka ni ute på altanen. Hun sover jo maks 30 min i gangen til vanlig, så enn om humøret blir bra i dag og vi klarer oss med to dubber..går bare og trippet og venter på at hun skal våkne jeg.

Brrrrr så kaldt!
Tror det har vært kaldt her i natt og, men ikke riktig så kaldt :(
Så synd mannen din er syk Sukkersnusk :( God bedring til han!

Lillebror var endel våken i natt, usikker på hva som plagde han, men han hang i puppen til slutt...
Kvier meg så for å gi han mer fast føde på dagen, for han blir så innamri fort mindre interessert i puppen på dagtid.
SKikkelig vanskelig dette synes jeg. OG så er vi lei av grøt igjen :p :O
Men er det ikke en fordel at han er vant til å få flere måltider fast føde på dagtid når du er i jobb igjen? ;)

*Surfer mobilt*

God dag! :)
Urolig natt igjen her, men jeg NEKTA å gi flaske kl 23.30, synes ikke det skal bli en vane så tok henne i mi seng og da stoppa vrælinga! Så slokna vi til 04, flaske da og kl 07 og sov til 08.30. Herlig at hun sover såpass lenge etter urolige netter!

Er helt fantastisk vær idag, varmt og deilig! Forsøker å finne noen å gjøre noe sammen med, men er ikke så lett når mannen har bilen!

I ettermiddag skal vi på visning på en enebolig med 5 soverom:D er spent på om vi får lån på 4.5mill da, spørs når vi lever på ei inntekt:p

*Surfer mobilt*

Men er det ikke en fordel at han er vant til å få flere måltider fast føde på dagtid når du er i jobb igjen? ;)

*Surfer mobilt*
Jo men jeg får ikke tvunget han heller da :-p
Og han trenger i grunn bare ett måltid mens jeg eventuelt er på jobb.

Urolig natt igjen her, men jeg NEKTA å gi flaske kl 23.30, synes ikke det skal bli en vane så tok henne i mi seng og da stoppa vrælinga! Så slokna vi til 04, flaske da og kl 07 og sov til 08.30. Herlig at hun sover såpass lenge etter urolige netter!

Er helt fantastisk vær idag, varmt og deilig! Forsøker å finne noen å gjøre noe sammen med, men er ikke så lett når mannen har bilen!

I ettermiddag skal vi på visning på en enebolig med 5 soverom:D er spent på om vi får lån på 4.5mill da, spørs når vi lever på ei inntekt:p

*Surfer mobilt*
Lykke til på visning!!!
Vi fikk vite i går at en av eneboligene på feltet vårt snart kommer for salg. Det frister litt å høre med banken, men samtidig har vi det veldig behagelig nå :)

God bedring til mannen.. Hvordan syk er han?
Influensa? Uff,er ikke noe deilig å være syk,spesielt når man har barn å ta seg av ... :(

Skikkelig bihulebetennelse, heslige greier i grunn, det som kommer ut :puke_l

Idag har jeg gjort veldig lite faktisk, lite energi og ta av idag synes jeg;):p Vært på butikken en tur og kjøpt litt stæsj til sambo som er forkjølet og har vondt i halsen, stakkars! Også har jeg vært på apoteket og henta nattbleier til Neline(hu bruker kun bleier på natta:D) og henta Nutramigen til Emmeth:)

Skikkelig bihulebetennelse, heslige greier i grunn, det som kommer ut :puke_l

Usj:( God bedring til mannen! Hørtes ikke noe godt ut:( Sambo er forkjølet og har halbetennelse her i huset også, så pleier han så godt jeg kan:)

*Surfer mobilt*

Masse lykke til på visning:D

Idag har jeg gjort veldig lite faktisk, lite energi og ta av idag synes jeg;):p Vært på butikken en tur og kjøpt litt stæsj til sambo som er forkjølet og har vondt i halsen, stakkars! Også har jeg vært på apoteket og henta nattbleier til Neline(hu bruker kun bleier på natta:D) og henta Nutramigen til Emmeth:)

Hva slags bleier er det?

Back
Topp