God tirsdag

Vel, nå har vi vært på tur fra ca kl 10, han sov vel en halvtime før han våknet igjen og satt i selen til ca kl 12, litt grynting men stort sett var han fornøyd. Nå har vi sittet på cafe til for 10 minutter siden så han har fått sprellet, spist og tørr bleie, sovnet momentant da vi gikk. Nå venter vi på bussen. 6 km med 8,5 kilo på magen holder for meg :p selvom han nok hadde sover godt på gåtur hjem :p
hehe, ser den! godt med pause da :)
Vi har vært på shoppings med svigermor, hadde bare med ringslynga for skulle egentlig bare inn og ut av babycare, men så ble det til at vi gikk inn på kjøpesenteret også og fikk virkelig testa slynga ordentlig! Kjempegod å bære med og Hermine STORKOSA seg oppi der, tror hun ser mer i den enn i ergosela også! Så tok hun tak rundt meg med begge armer og borra ansiktet inn i brystet mitt mens vi gikk rundt, tydelig av hun kosa seg :rolleyes:
 
hehe, ser den! godt med pause da :)
Vi har vært på shoppings med svigermor, hadde bare med ringslynga for skulle egentlig bare inn og ut av babycare, men så ble det til at vi gikk inn på kjøpesenteret også og fikk virkelig testa slynga ordentlig! Kjempegod å bære med og Hermine STORKOSA seg oppi der, tror hun ser mer i den enn i ergosela også! Så tok hun tak rundt meg med begge armer og borra ansiktet inn i brystet mitt mens vi gikk rundt, tydelig av hun kosa seg :rolleyes:
Tydelig bærebarn ;)
 
Da har vi vært på Babycare og kjøpt reiseseng, blei Babybjørn reiseseng da den har vært best i test. Blir spennede å se hvordan den fungerer, men den er iallfall mye lysere og mer åpen enn de svære svarte sengene! Svigermor reiv også i sengetøy som skal være på hytta, dette fra Silly U, passer perfekt til å ha på hytta :D
http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=1178011&b_kid=580772
Så inviterte svigermor oss med på kafè, heldigvis hadde jeg med ei melkeflaske så da takka vi ja :) Kosa oss med lunsj, smoothie og brownie. Hermine fikk smake på smoothien min og drakk SÅ bra av sugerør :D
Etterpå kjøpte svgermor Rice-skåler som skal være på hytta til å ha babymat i, skjeer og smekker :) Vi er klar for lang påske på hytta med andre ord ;) Hun kjøpte til og med garn til meg så jeg får starta på sparkebuksa til Hermine, hun ble skikkelig gira da jeg sa at jeg tenkte på å strikke den selv! Så skal hun strikke julekjole til snuppa i brunt og gull :rolleyes:
Hermine slokna i bilen på tur hjem og nå slapper jeg av et øyeblikk med pumpa :p ;)
 
Tydelig bærebarn ;)
ja, er så kos for hun var ikke helt enig i det når hun var rundt 2-3 måneder :p Men fortsatte bare å bære MYE og da ga protestene seg og nå vil hun heller bli bært enn å sitte/ligge i vogn eller være sånn bilstol oppå handlevogna!
 
Da har vi kommer hjem igjen, hun hadde heldigvis ikke låsning, men en treghet i nakken sin. Det kan være derfor hun raser slik, hun fikk behandling og vi skal tilbake etter påske. Får håpe det hjelper henne, hun har jo nesten slutta helt å rulle også.
Hun sover i vogna i gangen nå heldigvis, sovnet på turen hjem igjen, håper hun tar seg en god lur nå.
så bra at hun ikke hadde låsning da! Men var er en treghet? :confused: Fikk høre at de kan få smerter etter å ha blitt justert på, så kan jo hende hun blir litt grinete idag eller i morra ;)
 
så bra at hun ikke hadde låsning da! Men var er en treghet? :confused: Fikk høre at de kan få smerter etter å ha blitt justert på, så kan jo hende hun blir litt grinete idag eller i morra ;)

Nakken har noen stivheter eller noe:) Hvis hun blir grinete er jeg godt vant fortiden hehe:)
 
hehe, ja, like greit det da :p Blir aldri vant til sutringen jeg, bare smårar :eek: :p

Jeg blir i utrolig dårlig humør, går rundt med øreplugger, så går det uttover mannen når han kommer blid hjem huff:)
I går ble jeg faktisk sint på henne, lell om det ikke er hennes feil :(
 
M
Jeg blir i utrolig dårlig humør, går rundt med øreplugger, så går det uttover mannen når han kommer blid hjem huff:)
I går ble jeg faktisk sint på henne, lell om det ikke er hennes feil :(
Men så bra hun får behandling!
Håper det hjelper :D
 
Jeg blir i utrolig dårlig humør, går rundt med øreplugger, så går det uttover mannen når han kommer blid hjem huff:)
I går ble jeg faktisk sint på henne, lell om det ikke er hennes feil :(
Kjenner til det der, jeg får utrolig kort lunte når det bare er sutring og skriking hele dagen, klarer stort sett å bare ignorere det når jeg blir frustrert men innimellom blir det bare for mye og så blir jeg sint :( o_O Spesielt nå når hun konsekvent begynner å hylvræle hver gang jeg legger henne på stellebordet :eek: Kjempepraktisk når hun bæsjer 3-4 ganger om dagen! :confused:
 
Nydeligste sjalet kom i dag =)
Har ikke fått prøvd det så mye enda, må sjekke ut noe som ser ut som løse sømmer og være sikker på at det ikke blir noen store pulls om jeg skal bruke dette.
Men akk, så mykt og deilig! :D
17A89E86-65C8-49A7-8A1C-9440097D22A1-2179-0000022453FB00F0_zps09341452.jpg

T måtte prøve først, for han var visst "ekspert på å sitte på ryggen!":
986C75BE-7F13-410E-A4CD-F690D3C479C4-2179-00000225F4D80CA4_zpseb6fadf5.jpg

FF58DA64-4A41-4896-BF48-9076CDD848FE-2179-00000224656B726E_zps2aa39274.jpg

Litt løs knyting og trøtt gutt som bare sov 40 minutter etter den lange turen, men vi fikk hvertfall testet :D
 
Nydeligste sjalet kom i dag =)
Har ikke fått prøvd det så mye enda, må sjekke ut noe som ser ut som løse sømmer og være sikker på at det ikke blir noen store pulls om jeg skal bruke dette.
Men akk, så mykt og deilig! :D
17A89E86-65C8-49A7-8A1C-9440097D22A1-2179-0000022453FB00F0_zps09341452.jpg

T måtte prøve først, for han var visst "ekspert på å sitte på ryggen!":
986C75BE-7F13-410E-A4CD-F690D3C479C4-2179-00000225F4D80CA4_zpseb6fadf5.jpg

FF58DA64-4A41-4896-BF48-9076CDD848FE-2179-00000224656B726E_zps2aa39274.jpg

Litt løs knyting og trøtt gutt som bare sov 40 minutter etter den lange turen, men vi fikk hvertfall testet :D
Åååå nydelig det var!!
 
Kjenner til det der, jeg får utrolig kort lunte når det bare er sutring og skriking hele dagen, klarer stort sett å bare ignorere det når jeg blir frustrert men innimellom blir det bare for mye og så blir jeg sint :( o_O Spesielt nå når hun konsekvent begynner å hylvræle hver gang jeg legger henne på stellebordet :eek: Kjempepraktisk når hun bæsjer 3-4 ganger om dagen! :confused:

Det er litt trøst i at det ikke bare er meg synes jeg:)
 
Back
Topp