Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hahaha, jeg leste "nå er det sex for oss"-svært som hun vil dele i kveld tenkte jeg
![]()

Herlig, Anette våknet nå hører jegHermine fikk avocadomos før leggings idag, og for første gang på 2 måneder ble hun ikke hysterisk utålmodig i det vi kom inn på soverommet! Hun er alltid supergira på å få vellingflaska i det vi kommer inn på soverommet, men var tydelig at siden hun allerede var mett så var det ingen bråhast med å komme seg i seng. Så fikk kledt på henne sovesekken og pakka henne inn i dyna i fred og ro mens hun pludra, fikk melka si og pludra litt til før hun slokna![]()
huff, så kjedelig da! Hermine har med å kave sånn i søvne at det slår inn på babycallenHerlig, Anette våknet nå hører jeg
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Holder på enda jeghuff, så kjedelig da! Hermine har med å kave sånn i søvne at det slår inn på babycallen![]()
Som oftest roer hun seg hvis jeg går inn til henne og hjelper henne over på sida, hun liker best å sove på sida men kommer seg ikke dit selv i søvne
![]()
Håper hun sovner snart da :-/Holder på enda jeg
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Håper jeg også, er sååå lei nåHåper hun sovner snart da :-/
Stille oppe her foreløpig, men han sovnet tidlig, så jeg er spent. ¨
God natt!
Så fantastiskArian sov fra 19:15 til 1:30 i natt også! Denne nye trenden kan jeg like![]()
Hehe! Know the feelingJa, veldig deilig!!!Håper det fortsetter! Vi har tenkt til å ha barnevakt for første gang fredag kveld, og det blir betydelig enklere om han sover godt, ettersom ikke han heller er noen flaskebaby...