God tirsdag

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Er alle oppe enda eller? :D
Vi har vært våkne siden 7.15 ca, men lå litt i sengen før vi stod opp.
Jeg har nettopp spist frokost og Lille leker på gulvet. Han vil vel snart ha litt pupp :p
Litt senere skal vi på trilletur med DNT og har et stykke å gå til oppmøtestedet. Så det blir noen kilometer i dag :D
VOgnen står i bilen som mannen har på jobb, så det blir bæretøy her. Må bare bestemme meg for hvilket :o
Sjalet mitt kommer mest sannsynlig i posten i dag! :D
Weeeee

Rettelse: Sjalet HAR kommet =) Da vet jeg hvor jeg skal etter trilleturen! :D

Hehe.. Du er så søt! Tenk å glede seg SÅ mye over bæretøy!!:D
Vesla sov hele natta og våkna 06.50. Tok henne oppni senga og ga pupp og sov like godt videre til 08 ca. Nå skal jeg spise og ordne meg litt, før vi drar til byen om en time. Kontroll med lege i dag på helsestasjonen, og kanskje vi tar oss en runde i sentrum med ergoselen også.

Hehe.. Du er så søt! Tenk å glede seg SÅ mye over bæretøy!!:D
Vesla sov hele natta og våkna 06.50. Tok henne oppni senga og ga pupp og sov like godt videre til 08 ca. Nå skal jeg spise og ordne meg litt, før vi drar til byen om en time. Kontroll med lege i dag på helsestasjonen, og kanskje vi tar oss en runde i sentrum med ergoselen også.
Oi, for et sovehjerte :D
Føler jo at vi sover bra, tross mating på natten, men blir likevel imponert over hvor godt noen av barna sover :D

Jeg og Daniel har levert storebror i barnehagen. Jeg uffet meg over å gå ut i 5 minusgrader i dag, men det var ingen vind og sola har stått opp så det var bare DEILIG!

Jeg fikk bæresjalet mitt i posten i går og det skal testes i dag! :D
wpid-20130318_151233.jpg

Jeg og Daniel har levert storebror i barnehagen. Jeg uffet meg over å gå ut i 5 minusgrader i dag, men det var ingen vind og sola har stått opp så det var bare DEILIG!

Jeg fikk bæresjalet mitt i posten i går og det skal testes i dag! :D
wpid-20130318_151233.jpg

Åh, kjære, så vakkert det er! :D
Jeg vil vaske mitt først, men spørs om det må testes først. Litt kjipt med ull med tanke på vaskingen da, det må egentlig håndvaskes :o

Hei og hopp!

Vi stod opp klokka åtte, vesla har fått litt grøt og jeg har spist min frokost. Hun var pottesur som i går, jeg skjønner ingenting, det starter når jeg legger henne ned på stellebordet, hun er glad når jeg går inn til henne.
Vi skal til manuellterapaut halv elve i dag, så ikke lenge til vi må dra. Hun har jo blitt bedre om natta, men jeg skal sjekke uansett.

Hei og hopp!

Vi stod opp klokka åtte, vesla har fått litt grøt og jeg har spist min frokost. Hun var pottesur som i går, jeg skjønner ingenting, det starter når jeg legger henne ned på stellebordet, hun er glad når jeg går inn til henne.
Vi skal til manuellterapaut halv elve i dag, så ikke lenge til vi må dra. Hun har jo blitt bedre om natta, men jeg skal sjekke uansett.
Så fint at dere har den timen i dag :D
Jeg ville også dratt uansett =)

Så fint at dere har den timen i dag :D
Jeg ville også dratt uansett =)

Ja, det skader ikke å sjekke, spes siden hun fremdeles raser, bare nå på dagtid også :(

God formiddag damer! :D
Trilleturen starter ikke før kl 11, men vi har et stykke å gå, og Lillebror er på overtid allerede :p Så vi får bare rusle en drøy time før turen starter, så får han sovet :D

god morn!
Har hatt ei reokrdbra natt!!! :D Hermine sov fra 20-03 før hun ville ha mat, spiste...vi sovna begge og våkna med puppen ute kl 04 :p La henne tilbake i si seng og sov til pappan sto opp kl 06, da fikk hun mat igjen og sov til 07.30 :D HERLIG!!! Føler meg jo UTHVILT for første gang på ukesvis, tok jo kveld kl 22.30 så har sovet godt og lenge :rolleyes:
MEN har ikke vært SÅ melkesprengt før da! :eek: :eek: :eek: Pumpa ut 3dl melk!!! :p Jaja, nå er kjøleskapet fult OG kan ikke fryse ned noe sålenge hun har trøske, så må bare henge i å presse i henne melk :p

Sola skinner og det er 3+ her idag, MÅ ut å gå i skogen så vi får testa bæreomslaget idag altså! Men nå sover snuppa, hun er fortsatt like sur, tross den gode natta! o_O Koser meg med en cappuccino og så skal vi kjøre og hente svigermor for så å dra og kjøpe reiseseng til å ha på hytta deres (hun betaler) :). Har drevet og lest litt på tester o.l. på reisesenger og tror vi lander på Phil & Ted's, selv om den ikke kom best ut i testen. Den er stor, har god madrass og myggnetting. Montert riktig er den trygg også, og den skal jo bare stå oppslått på hytta så gjør ikke noe at den er litt vanskelig å montere første gang! ;)

God formiddag damer! :D
Trilleturen starter ikke før kl 11, men vi har et stykke å gå, og Lillebror er på overtid allerede :p Så vi får bare rusle en drøy time før turen starter, så får han sovet :D
imponert! Da må du vel spasere hele dagen? :p Blir ikke Eskil lei? Hermine blir forsynt etter et par timer i sela hun :eek:

god morn!
Har hatt ei reokrdbra natt!!! :D Hermine sov fra 20-03 før hun ville ha mat, spiste...vi sovna begge og våkna med puppen ute kl 04 :p La henne tilbake i si seng og sov til pappan sto opp kl 06, da fikk hun mat igjen og sov til 07.30 :D HERLIG!!! Føler meg jo UTHVILT for første gang på ukesvis, tok jo kveld kl 22.30 så har sovet godt og lenge :rolleyes:
MEN har ikke vært SÅ melkesprengt før da! :eek: :eek: :eek: Pumpa ut 3dl melk!!! :p Jaja, nå er kjøleskapet fult OG kan ikke fryse ned noe sålenge hun har trøske, så må bare henge i å presse i henne melk :p

Sola skinner og det er 3+ her idag, MÅ ut å gå i skogen så vi får testa bæreomslaget idag altså! Men nå sover snuppa, hun er fortsatt like sur, tross den gode natta! o_O Koser meg med en cappuccino og så skal vi kjøre og hente svigermor for så å dra og kjøpe reiseseng til å ha på hytta deres (hun betaler) :). Har drevet og lest litt på tester o.l. på reisesenger og tror vi lander på Phil & Ted's, selv om den ikke kom best ut i testen. Den er stor, har god madrass og myggnetting. Montert riktig er den trygg også, og den skal jo bare stå oppslått på hytta så gjør ikke noe at den er litt vanskelig å montere første gang! ;)

Fantastisk, det gjorde nok godt vil jeg tro ja:-)

Da har vi kommer hjem igjen, hun hadde heldigvis ikke låsning, men en treghet i nakken sin. Det kan være derfor hun raser slik, hun fikk behandling og vi skal tilbake etter påske. Får håpe det hjelper henne, hun har jo nesten slutta helt å rulle også.
Hun sover i vogna i gangen nå heldigvis, sovnet på turen hjem igjen, håper hun tar seg en god lur nå.

imponert! Da må du vel spasere hele dagen? :p Blir ikke Eskil lei? Hermine blir forsynt etter et par timer i sela hun :eek:
Vel, nå har vi vært på tur fra ca kl 10, han sov vel en halvtime før han våknet igjen og satt i selen til ca kl 12, litt grynting men stort sett var han fornøyd. Nå har vi sittet på cafe til for 10 minutter siden så han har fått sprellet, spist og tørr bleie, sovnet momentant da vi gikk. Nå venter vi på bussen. 6 km med 8,5 kilo på magen holder for meg :-p selvom han nok hadde sover godt på gåtur hjem :-p

Back
Topp