A.Msinmamma
Glad i forumet
Hva står på planen deres i dag?
Her er det innedag, drittvær ute, forkjøla og 2 syke barn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såpass ja.. Godt det gikk ba uansettSå bra at det gikk bra hos tannlegen! Eldste mi slo ut halvefortanna si for ett år siden, ikke noe gøy altsåmen det gikk så bra som det kunne ha gått å ingen problem med den i dag selv om halve er falsk!
God formiddag!Hva står på planen deres i dag?
God kveld fra ThailandHer har det gått i soling og bading hele dagen, og nå skal vi inn til byen for å spise middag.
![]()
Har vært her i snart 5 uker nå og har bare litt over en uke igjen nå, så den må nytes før vi skal hjem i kulden igjen!
God formiddag!nettopp spist frokost og ser litt på pll (quilty pleasure
) skal forberede meg til møte i morgen. God bedring til dere!
![]()
Dagen her har bestått av å få i veien gutta på morningen. Time hos jordmor og soving. Skal slappe av resten av dagen også,se om jeg får strikket litt![]()
JobbUtover etter blir det vel å lufte vofsen og vaske klær i ettermiddag
![]()
God morgen. Vært en tur hos tannlegen med gutten vår da han slo seg i munnen i helga, alt så heldigvis fint ut. Nå slapper jeg av litt før jeg skal gjøre rent i 2 etg også er det avgårde til legen med gutten vår
. God bedring til de syke
![]()
Deilig å slappe av! Med en meeeget aktiv gutt på 16 mnd uten bhgplass er det ikke mye av det her !
Pretty little liarsHva er pll?
Lykke til med møte![]()
Ja, skummelt det med tenna.. Håper ikke voksen tenna har tatt skade daUff.. Det er så kjedelig når det går utover munn og tenner...
Her slo sønnen løs begge fortennene i sommer..vært til mange kontroller hos tannlegen i høst..og de begynte og feste seg og alt ser bra ut..men nå datt den ene ut rett etter jul..Hehe.. Han er heldigvis 5 år,så han skal jo miste de snart allikevel![]()
Bra det gikk bra hos tannlegen for deres del også![]()
Ja, skummelt det med tenna.. Håper ikke voksen tenna har tatt skade da![]()
Pretty little liars*flau*haha!