God morgen!

Jeg ser den på viaplay og så siste episode av sesong 4 i dag,og vet ikke når d kommer ny sesong:( hvor langt har du kommet og hvor ser du den?:)

Jeg er litt rar da, så jeg vil ha de på DVD.. Hehe.. Så er vel sesong 5 jeg er ferdig med.. sesong 6 kommer i juli på DVD tror jeg:)
Vet netflix viser sesongene, men vet ikke hvor mange de har lagt ut...

Jeg er litt rar da, så jeg vil ha de på DVD.. Hehe.. Så er vel sesong 5 jeg er ferdig med.. sesong 6 kommer i juli på DVD tror jeg:)
Vet netflix viser sesongene, men vet ikke hvor mange de har lagt ut...
Da er jeg også rar som vil se d på viaplay;) oh, har netflix også, må sjekke ut!;)

Oj det hørtes jo helt nydelig ut! Er dere mange på tur eller? Fortell litt om hva dere har opplevd da :)
Det er i hovedsak jeg og mannen som er på tur. Svigerfar bor her nede mesteparten av året, og har bhgget et lite byggefelt med 16 hus/leiligheter, der mesteparten er solgt til andre nordmenn, mens resten leier han ut.
Den ene leiligheten er kun til bruk av nærmeste familie, så det er her vi er hver gang. Herlig å ha en plass som er som sitt eget. :)
Siden jeg var permittert fant vi ut at vi like gjerne kunne bli en stund. Her er det jo alltids kjentfolk som kommer innom likevel. Så det blir aldri ensomt eller kjedelig.
Vi har jo sett mesteparten av øya før, så det er sjeldent vi drar ut på sånne typisk turistattraksjoner, vi koser oss heller på stranda, i bassenget, kjører en tur ut til de nærmeste øyene på vannscooter og så drar vi inn til en av byene på kvelden og spiser god mat og har oss massasje. Jeg kan virkelig ikke klage! :D
Blir nok hardt å komme tilbake til hverdagen og i jobb igjen i mars/april.

Vi har tatt røntgen(?) av tenna hans flere ganger, og det ser ut som at alt går bra med voksen tenna heldigvis:) han slo de vel utover og ikke oppover..
Så bra:). Utrolig hva tenna tåler:). Men må regne med litt med gutta, bare et tegn på at de er friske:). Det går unna inni mellom:)

Back
Topp