Jeg ser den på viaplay og så siste episode av sesong 4 i dag,og vet ikke når d kommer ny sesongElsker pll... Teller ned mnd til ny sesong kommer uthehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser den på viaplay og så siste episode av sesong 4 i dag,og vet ikke når d kommer ny sesongElsker pll... Teller ned mnd til ny sesong kommer uthehe
Jeg ser den på viaplay og så siste episode av sesong 4 i dag,og vet ikke når d kommer ny sesonghvor langt har du kommet og hvor ser du den?
![]()
Da er jeg også rar som vil se d på viaplayJeg er litt rar da, så jeg vil ha de på DVD.. Hehe.. Så er vel sesong 5 jeg er ferdig med.. sesong 6 kommer i juli på DVD tror jeg![]()
Vet netflix viser sesongene, men vet ikke hvor mange de har lagt ut...
Det er i hovedsak jeg og mannen som er på tur. Svigerfar bor her nede mesteparten av året, og har bhgget et lite byggefelt med 16 hus/leiligheter, der mesteparten er solgt til andre nordmenn, mens resten leier han ut.Oj det hørtes jo helt nydelig ut! Er dere mange på tur eller? Fortell litt om hva dere har opplevd da![]()
Så braVi har tatt røntgen(?) av tenna hans flere ganger, og det ser ut som at alt går bra med voksen tenna heldigvishan slo de vel utover og ikke oppover..