God morgen!

A.Msinmamma

Glad i forumet
Hva står på planen deres i dag?
Her er det innedag, drittvær ute, forkjøla og 2 syke barn!

God morgen:). Vært en tur hos tannlegen med gutten vår da han slo seg i munnen i helga, alt så heldigvis fint ut. Nå slapper jeg av litt før jeg skal gjøre rent i 2 etg også er det avgårde til legen med gutten vår:). God bedring til de syke ❤️

Så bra at det gikk bra hos tannlegen! Eldste mi slo ut halvefortanna si for ett år siden, ikke noe gøy altså :( men det gikk så bra som det kunne ha gått å ingen problem med den i dag selv om halve er falsk!

Så bra at det gikk bra hos tannlegen! Eldste mi slo ut halvefortanna si for ett år siden, ikke noe gøy altså :( men det gikk så bra som det kunne ha gått å ingen problem med den i dag selv om halve er falsk!
Såpass ja.. Godt det gikk ba uansett:)

God kveld fra Thailand :) Her har det gått i soling og bading hele dagen, og nå skal vi inn til byen for å spise middag. :)
Har vært her i snart 5 uker nå og har bare litt over en uke igjen nå, så den må nytes før vi skal hjem i kulden igjen!

Jobb :) Utover etter blir det vel å lufte vofsen og vaske klær i ettermiddag :)

Dagen her har bestått av å få i veien gutta på morningen. Time hos jordmor og soving. Skal slappe av resten av dagen også,se om jeg får strikket litt ;)

God kveld fra Thailand :) Her har det gått i soling og bading hele dagen, og nå skal vi inn til byen for å spise middag. :)
Har vært her i snart 5 uker nå og har bare litt over en uke igjen nå, så den må nytes før vi skal hjem i kulden igjen!

Oj det hørtes jo helt nydelig ut! Er dere mange på tur eller? Fortell litt om hva dere har opplevd da :)

Dagen her har bestått av å få i veien gutta på morningen. Time hos jordmor og soving. Skal slappe av resten av dagen også,se om jeg får strikket litt ;)

Deilig å slappe av! Med en meeeget aktiv gutt på 16 mnd uten bhgplass er det ikke mye av det her !

Her har jeg hatt sønnen hjemme i dag,da han klagde over vond hals(og at vi var litt trøtte)... Har hatt skikkelig kosedag..kjente jeg trengte det med han etter at jeg har ligget rett ut i 14 dager med bihulebetennelse og forkjølelse..
Fått vasket litt klær, og nå står middag for tur.. Så blir det idrettsskole for sønnen etter det, og ukeshandling:)
Regner med sofaen smaker rimelig godt etter dette:)

God morgen:). Vært en tur hos tannlegen med gutten vår da han slo seg i munnen i helga, alt så heldigvis fint ut. Nå slapper jeg av litt før jeg skal gjøre rent i 2 etg også er det avgårde til legen med gutten vår:). God bedring til de syke ❤️

Uff.. Det er så kjedelig når det går utover munn og tenner...
Her slo sønnen løs begge fortennene i sommer..vært til mange kontroller hos tannlegen i høst..og de begynte og feste seg og alt ser bra ut..men nå datt den ene ut rett etter jul..Hehe.. Han er heldigvis 5 år,så han skal jo miste de snart allikevel:)

Bra det gikk bra hos tannlegen for deres del også:)

Deilig å slappe av! Med en meeeget aktiv gutt på 16 mnd uten bhgplass er det ikke mye av det her !

Da blir det ikke mye hvile. Håper du passer på å roe litt ned mens turbo'n sover ;)

Jobber egentlig halvt for tida, men fikk ene gutten hjem fra skolen i dag så da ble det full dag hjemme:) Har tatt helt av med baking, så jeg bakte 10 brød og 32 horn i går og 5 brød og 32 horn i dag:D 16 av de fylt med pepperoni/skinke og ost. Fornøyde gutter nå:)

Men det er jo greit å fylle fryseren mens jeg har litt energi:)

Uff.. Det er så kjedelig når det går utover munn og tenner...
Her slo sønnen løs begge fortennene i sommer..vært til mange kontroller hos tannlegen i høst..og de begynte og feste seg og alt ser bra ut..men nå datt den ene ut rett etter jul..Hehe.. Han er heldigvis 5 år,så han skal jo miste de snart allikevel:)

Bra det gikk bra hos tannlegen for deres del også:)
Ja, skummelt det med tenna.. Håper ikke voksen tenna har tatt skade da:)

Back
Topp