God morgen torsdag!

Jeg gjør som i linken du la inn.
Eller, ikke helt.
Jeg fester hoftebeltet slik at resten av selen henger nede på ryggen
Så "kaster" jeg han bak som ved sjalbæring, lener meg forover og har en hånd på rumpa hans. så tar jeg en stropp opp på skulderen, bytter hånd som er på rumpa, og tar den andre stroppen opp, så "løfter" jeg stroppene og panelet litt ut og "humper" han så godt ned i selen som jeg klarer, strammer stroppene og fester bryststroppen :)

Som her
http://tettinntil.creocommunico.com/pages/formsyddrygg.php

får teste litt flere metoder når hun er i bedre form, og finne en som hun er tilfreds med ;) Er jo ENDELIG sommer til å gå på tur i skog og mark, og da MÅ jeg ha henne på ryggen! Ellers blir jeg å tippe forover, som da jeg var gravid :eek: :P ;)

Bra du fikk litt hjelp idag ;) for ja, det er ganske så slitsomt når man har syke barn som BARE vil være på fanget og bli bært..kjenner til det ;)
Det er hva man kaller en superbestemor ja :D

ja, flasker har jo en tendens til å HOPE seg opp i mangetall om man ikke får skylt, demontert og stappa de i oppvaskmaskinen fortløpende o_O :P

får teste litt flere metoder når hun er i bedre form, og finne en som hun er tilfreds med ;) Er jo ENDELIG sommer til å gå på tur i skog og mark, og da MÅ jeg ha henne på ryggen! Ellers blir jeg å tippe forover, som da jeg var gravid :eek: :p ;)
Hehe ja, uvurderlig å ha de bak, altså!
Jeg synes den kastemetoden fungerer best fordi den går veldig kjapt og jeg synes det er lettere å få de skikkelig nedi selen og rumpa dermed lavere enn knærne.
Men spesielt med større barn da. Vi fikk vel Manducaen da T var 13 måneder, da måtte det litt vrikking og humping til for å få han godt nedi!

Hehe ja, uvurderlig å ha de bak, altså!
Jeg synes den kastemetoden fungerer best fordi den går veldig kjapt og jeg synes det er lettere å få de skikkelig nedi selen og rumpa dermed lavere enn knærne.
Men spesielt med større barn da. Vi fikk vel Manducaen da T var 13 måneder, da måtte det litt vrikking og humping til for å få han godt nedi!

hehe, kan jo hende hun også synes den er morsom! Hun elsker jo å bli kastet opp i lufta :p :D

hehe, kan jo hende hun også synes den er morsom! Hun elsker jo å bli kastet opp i lufta :p :D

Da digger hun det nok =)
Noen synes det ser skummelt ut! Jeg hev han jo noen ganger på ryggen på bytur med meitai forrige uke. Men jeg føler jeg har mer kontroll med den metoden enn ved å skyve han bak!

Da digger hun det nok =)
Noen synes det ser skummelt ut! Jeg hev han jo noen ganger på ryggen på bytur med meitai forrige uke. Men jeg føler jeg har mer kontroll med den metoden enn ved å skyve han bak!

så blir det jo så mye plunder når man skal skyve, ta tak her og der og flytte og styre o_O :P

blir nok en tur om hun ikke er bedre i morra ja ;) Skal iallfall ringe å snakke med legekontoret da! :)

ja det burde du.. men hvis feberen har så og si gitt seg, og hun har litt utslett, så vet du jo hva det er :P ;)

Tror nok ikke det, for da ville det startet med oppkast! Nå er det feber på 3.dagen, så tror diarèen kommer av feberen og lite mat! Kjipt uansett!

*Surfer mobilt*

Det er ikke gøy nei! Håper på rask bedring! Må dere til legen tror du? Hehe..skal slutte med alle spørsmålene mine ;-p bare føler med dere for det er ikke gøy når de er syke! :-)

Det er ikke gøy nei! Håper på rask bedring! Må dere til legen tror du? Hehe..skal slutte med alle spørsmålene mine ;-p bare føler med dere for det er ikke gøy når de er syke! :-)

Appen min er visst veldig treig så fikk ikke opp alle sidene i sta så jeg så ikke at dere hadde skrevet om legetur ;-)

hehe, ja, da er det vel lite vits i å ringe noen lege ;)

hehe ja :D men er jo greit å få sjekka hun om det ikke er det.. så får du kansje svar på hva det evt er og om du kan gjøre noe annet mot det, enn det du gjør ;)

Glemte å legge med det andre bildet:p
Vis vedlegget 16831

*Surfer mobilt*

Stakkars liten, ser hu ikke er i form:(
Masse god bedring til lille Hermineskatten<3<3<3 Hadde tatt kontakt med legen om hu fortsatt har feber i morra! At hu ikke spiser noe gjør ingenting, så lenge hu får i seg godt med væske, det er det viktigste!

Stakkars liten, ser hu ikke er i form:(
Masse god bedring til lille Hermineskatten<3<3<3 Hadde tatt kontakt med legen om hu fortsatt har feber i morra! At hu ikke spiser noe gjør ingenting, så lenge hu får i seg godt med væske, det er det viktigste!

takk for det! Satser på at hun er i bedre form til i morra ;)

takk for det! Satser på at hun er i bedre form til i morra ;)

Håper for all del det:)
Måtte dere få en god natts søvn, begge 2:) Søvn gjør underverker for kropp og sinn:)

Håper for all del det:)
Måtte dere få en god natts søvn, begge 2:) Søvn gjør underverker for kropp og sinn:)

ja, lov å håpe :P
Æsj, hun har svetta ut bodyen jeg la henne i så nå sover hun med våt body på seg :( Kan jo ikke akkurat vekke henne for å skifte til tørt??? o_O

ja, lov å håpe :p
Æsj, hun har svetta ut bodyen jeg la henne i så nå sover hun med våt body på seg :( Kan jo ikke akkurat vekke henne for å skifte til tørt??? o_O

Usj, det er en så KJIIIP situasjon! Ofte er Emmeth helt svett på morran også, selv med vinduet oppe o_O Så da regner jeg med han har vært svett på natta også! Jeg hadde nok ikke tatt sjansen med og bytte på henne, for da er det ikke sikkert hu får til og sove igjen etterpå!:( Og hu blir nok like fort våt igjen også..

ja, lov å håpe :p

uff sånt no er så vanskelig :( men hun kan jo fryse hvis hun ligger lenge våt å..og dem skal jo ikke bli så kalde når dem har feber heller.. men utrolig forvirrende om man skal vekke hun eller ikke, for søvn er jo nesten noe av det beste mot feber..

uff sånt no er så vanskelig :( men hun kan jo fryse hvis hun ligger lenge våt å..og dem skal jo ikke bli så kalde når dem har feber heller.. men utrolig forvirrende om man skal vekke hun eller ikke, for søvn er jo nesten noe av det beste mot feber..

hmmm...får vurdere hvor GODT hun sover når jeg kommer ned på rommet nå! Ønsk meg lykke til :P

Usj, det er en så KJIIIP situasjon! Ofte er Emmeth helt svett på morran også, selv med vinduet oppe o_O Så da regner jeg med han har vært svett på natta også! Jeg hadde nok ikke tatt sjansen med og bytte på henne, for da er det ikke sikkert hu får til og sove igjen etterpå!:( Og hu blir nok like fort våt igjen også..

ja ikke sant, men nå virker hun ikke så varm lengre, så kanskje hun har svetta ut feberen nå :D

hmmm...får vurdere hvor GODT hun sover når jeg kommer ned på rommet nå! Ønsk meg lykke til :p

*lykke til* <3 ;) kansje hun har svetta vekk feberen :D :P hvertfall lov å håpe ;)

Back
Topp