God morgen torsdag!

Søta :) ser ut som det faller i smak :)

hehe ja hun er glad i dem ;) men er ikke såå lenge hun gidder å sutte på de før det blir mer tull og søl :P

... formiddag! Dropper god idag, for det er det ikke her :P :oops:
29,5 grader i stua, og 38,5 på Hermine :( I tillegg våkna hun kl 23.30 og holdt det gående mesteparten av natta, kl 04 kapitulerte jeg, da hadde hun 40 i feber, og ga henne en 4.dose paracet...da roa hun seg litt og sov 2 timer...så begynte det igjen...sov av og på til 09.30 o_O Nå sover hun ute i skyggen hvor det er litt svalt, og jeg bøtter ned kaffe og Ibux for å ta knekken på hodepina! :(

... formiddag! Dropper god idag, for det er det ikke her :p :oops:
29,5 grader i stua, og 38,5 på Hermine :( I tillegg våkna hun kl 23.30 og holdt det gående mesteparten av natta, kl 04 kapitulerte jeg, da hadde hun 40 i feber, og ga henne en 4.dose paracet...da roa hun seg litt og sov 2 timer...så begynte det igjen...sov av og på til 09.30 o_O Nå sover hun ute i skyggen hvor det er litt svalt, og jeg bøtter ned kaffe og Ibux for å ta knekken på hodepina! :(

Hørtes ikke no godt ut for Hermine eller deg :( jeg hadde også gitt paracet så lenge feberen er såpass høy..
Synd dere har sovet dårlig, kan tenke meg lille kroppen ikke har det bra da altså :( masse masse god bedring til Hermine! også håper jeg hodepinen din gir seg ;)

God bedring til dere! Slitsomt med sykdom, så håper hun blir bedre snart!

God bedring til Hermine! Og håper hodepina di forsvinner! Har hun kun feber?

Så mange fine bilder av de små!
Her er Arian som koser seg med brødskive
ImageUploadedByBV Forum1369911691.971741.jpg

Vi har vært på babysvømming i dag, og innom ei venninne og hennes lille etterpå. Resten av dagen blir hjemme. Skal prøve å få gjort litt husarbeid før mannen kommer hjem i kveld. Han har vært på tredagers jobbreise til England. Gleder meg til å få ham hjem - har savnet han utrolig mye!

nnttååå så nusselig! <3

Takk :-) hun blir så gira når leggene ikke har klær på at jeg må kle på tights for å få hun til å sove ;-p artige disse små :-)

Så mange fine bilder av de små!
Her er Arian som koser seg med brødskive
Vis vedlegget 16801

Vi har vært på babysvømming i dag, og innom ei venninne og hennes lille etterpå. Resten av dagen blir hjemme. Skal prøve å få gjort litt husarbeid før mannen kommer hjem i kveld. Han har vært på tredagers jobbreise til England. Gleder meg til å få ham hjem - har savnet han utrolig mye!

åååå så søt! :D

Babysvømming er jo såå gøy da :D håper kurs nr 2 begynner her snart!
Kan tenke meg du savner mannen din..hehe jeg er sånn at det kan være godt med "alenetid" i noen få timer bare :P

Takk :) hun blir så gira når leggene ikke har klær på at jeg må kle på tights for å få hun til å sove ;-p artige disse små :)

hahah så søt :D rart hvor gøy og godt det skal være å ikke ha på klær, spesielt når det kommer til beina :)

Tror jeg har fått meg en valp :P
1369923309192.jpg

*sender fra mobil*

Fine barn:rolleyes::rolleyes:

Her stod vi alle opp klokka seks, mannen kjørte meg på jobb. Ble kort dag siden vi skulle i begravelse. Det gikk kjempefint, snuppa satt fint i fanget og fulgte spent med.
Prøver å få henne til å ta en lur, men det er ikke lett i denne varmen.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Masse god bedring!!!!!

God bedring til Hermine! Og håper hodepina di forsvinner! Har hun kun feber?

takk for det! Nå har hun feber og diarè o_O Får ikke i henne annet enn mme, solbærsirup og cheerios :confused:

takk for det! Nå har hun feber og diarè o_O Får ikke i henne annet enn mme, solbærsirup og cheerios :confused:

Uff da..håper det ikke er omgangssyken..men det er bra hun drikker iallefall!

Back
Topp