Bébbe
Elsker forumet
Søta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søtaser ut som det faller i smak
![]()
... formiddag! Dropper god idag, for det er det ikke her![]()
29,5 grader i stua, og 38,5 på HermineI tillegg våkna hun kl 23.30 og holdt det gående mesteparten av natta, kl 04 kapitulerte jeg, da hadde hun 40 i feber, og ga henne en 4.dose paracet...da roa hun seg litt og sov 2 timer...så begynte det igjen...sov av og på til 09.30
Nå sover hun ute i skyggen hvor det er litt svalt, og jeg bøtter ned kaffe og Ibux for å ta knekken på hodepina!
![]()
God bedring til dere! Slitsomt med sykdom, så håper hun blir bedre snart!... formiddag! Dropper god idag, for det er det ikke her![]()
29,5 grader i stua, og 38,5 på HermineI tillegg våkna hun kl 23.30 og holdt det gående mesteparten av natta, kl 04 kapitulerte jeg, da hadde hun 40 i feber, og ga henne en 4.dose paracet...da roa hun seg litt og sov 2 timer...så begynte det igjen...sov av og på til 09.30
Nå sover hun ute i skyggen hvor det er litt svalt, og jeg bøtter ned kaffe og Ibux for å ta knekken på hodepina!
![]()
![]()

nnttååå så nusselig! <3
hehe ja hun er glad i demmen er ikke såå lenge hun gidder å sutte på de før det blir mer tull og søl
![]()
Så mange fine bilder av de små!
Her er Arian som koser seg med brødskive
Vis vedlegget 16801
Vi har vært på babysvømming i dag, og innom ei venninne og hennes lille etterpå. Resten av dagen blir hjemme. Skal prøve å få gjort litt husarbeid før mannen kommer hjem i kveld. Han har vært på tredagers jobbreise til England. Gleder meg til å få ham hjem - har savnet han utrolig mye!
Takkhun blir så gira når leggene ikke har klær på at jeg må kle på tights for å få hun til å sove ;-p artige disse små
![]()
Hehehe
![]()
God bedring til Hermine! Og håper hodepina di forsvinner! Har hun kun feber?
takk for det! Nå har hun feber og diarèFår ikke i henne annet enn mme, solbærsirup og cheerios
![]()