Tror nok ikke det, for da ville det startet med oppkast! Nå er det feber på 3.dagen, så tror diarèen kommer av feberen og lite mat! Kjipt uansett!Uff da..håper det ikke er omgangssyken..men det er bra hun drikker iallefall!
*Surfer mobilt*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror nok ikke det, for da ville det startet med oppkast! Nå er det feber på 3.dagen, så tror diarèen kommer av feberen og lite mat! Kjipt uansett!Uff da..håper det ikke er omgangssyken..men det er bra hun drikker iallefall!
takk for det! Nå har hun feber og diarèFår ikke i henne annet enn mme, solbærsirup og cheerios
![]()
Syklingen min! Måtte bytte ut lammeskinn med bomullsteppe da hun blei gjennomvåt av å sove på skinnble mye bedre uten
Vis vedlegget 16830
Får ikke i henne NOE mat, ikke engang smoothie som hun elsker
men hun har gnagd litt på en Sibas havrekjeksalle prinsipper faller når ungen er lenge syk
*Surfer mobilt*
takk for det! Nå har hun feber og diarèFår ikke i henne annet enn mme, solbærsirup og cheerios
![]()
viktigste er væskemen hvis hun har diarè, så prøv med blåbær av noe slag.. det kan binde magen
![]()
Så søt hun er, ser litt pjusk ut i dag ja.
Håper hun blir bedre i morgen.
se på lille snuppa dadakkar liten!
hvis feberen ikke har gitt seg imårra, så burde du reise til legen med hun.. hvis du ikke allerede har gjort det da![]()
Ikke så lett for Lillebror å sove lenger når han er gjennomvåt kl 4.45...
Up and Go holder IKKE nom væske altså!
Men vi er ved godt mot! Mamma må ha kaffe før ungen får frokost - slik er det bare - men han er fornøyd og leker så fint!
Det har vært helt revolusjonerende at han har blitt så mobil! Han kan leke i evigheter for seg selv, krabbe litt bort til nye spennende ting, og leke videre!
Oppvaskmaskinen og BRIO lekekjøkken står høyt på lista om dagen! OG Little People-lekene vi har etter T! De er så fine
Vi skal gå tur med søs, innom barnetreffen og grille hos mampap i ettermiddag![]()
Good morning!
Up and go holder ikke særlig mye tiss nei.. Har den erfaringen her også! Storebror her bruker derfor comfort fit på natten og up ang go på dagenskal prøve bleieslutt i sommer, da er han 2,5 år! Elise har begynt med pampers nå, og det funker kjempebra..
Her var det morgen klokka seks idag.. Så nå sitter jeg med kaffen mens Elise leker med togbanen på gulvet. Hun kan også leke lenger, men hun blir akutt lei noen ganger og hyyyyyler. (Jeg blir litt sprø av denne hylinga, håper hun setter ned volumet snart). Vi skal på bytur idagcafe og shoppings!
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Snuppa slokna i armene mine kl 19, mens hun spiste velling! Stakkars var helt utkjørt! Nå sover hun i bare body, men er søkksvett likevel! Er nok fordi hun fikk febernedsettende da hun ble lagt, 39,1 i temp på henne nå i kveld
Mannen jobber overtid, så jeg har vært alene med snuppa hele dagen og kvelden. Ganske slitsom når hun kun vil bli bært på eller sitte på fanget, så huset ser ikke utHeldigvis var svigermor her 2 timer i formiddag, så jeg fikk dra å handle litt. Og mens hun var her rydda hun kjøkkenet og la sammen klær
Snakk om superbestemor!
Jeg fikk kjøpt en ENORM parasoll som dekker hele verandaen vår, så nå kan vi være der ute hvor det er litt svalere enn inne uten at snuppa får noe sol på seg
DET var deilig det for vi ble rett og slett kokt inne!
![]()
Vis vedlegget 16788
På vei til byen!!
merka også STOR forskjell på hvor fornøyd hun ble etter at hun begynte å komme seg rundt! Plutselig kan de jo utforske alt de har lyst til, i stedet for bare å ligge å se på verdenOG hun kommer klagende etter meg når jeg forlater et rom
Nei, Up&Go er ikke spesielt god på natta! Da liker jeg Pampers Baby Dry best!![]()
Blir det legetur i morgen da? 3. dagen med feber...
Håper virkelig hun sover av seg litt nå.
Og for en snill svigermor du har!![]()
Han hylte og gliste da jeg supermannkastet han på ryggen med sjalet i dagså søte dere erEr imponert over at du får han på ryggen selv
![]()
Hermine blir bare sur når jeg skal plundre med det alene![]()
var 3. dagen idagUten noe bedring...ja, er vel kanskje lurt å ta en tur hvis hun ikke er bedre i morgen! Men samtidig er det vel ikke noe legen kan gjøre? Allmenntilstanden er jo sånn høvelig god, og hun tar til seg greit med væske...bare lite/ingenting fast føde!
![]()
Pampers rører vi ikke, så den utgår
Up&Go fungerer på T som enda trenger bleie på natt, men den er den eneste som passer også.
MEn det er nok helt andre mengder som kommer ut av en ammepånatt-baby
Det ble vanlig Libero nå i natt, var tom for innlegg som passet nattøybleien!
Det var så snedig å se Lillebror på barnetreffen i dag. Han kjenner seg nok igjen nå! Er veldig trygg og krabber rett inn på lekerommet og helt i andre enden enn meg. Snur seg for å se etter meg et par ganger, og leker vider. Han var også lenge sammen med ei herlig afghansk dame som er på utplassering der, lekte og gynget på en gyngehest.