God morgen torsdag!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ikke så lett for Lillebror å sove lenger når han er gjennomvåt kl 4.45... :p
Up and Go holder IKKE nom væske altså!
Men vi er ved godt mot! Mamma må ha kaffe før ungen får frokost - slik er det bare - men han er fornøyd og leker så fint!
Det har vært helt revolusjonerende at han har blitt så mobil! Han kan leke i evigheter for seg selv, krabbe litt bort til nye spennende ting, og leke videre!
Oppvaskmaskinen og BRIO lekekjøkken står høyt på lista om dagen! OG Little People-lekene vi har etter T! De er så fine :D
Vi skal gå tur med søs, innom barnetreffen og grille hos mampap i ettermiddag :D

Good morning! :)
Up and go holder ikke særlig mye tiss nei.. Har den erfaringen her også! Storebror her bruker derfor comfort fit på natten og up ang go på dagen :) skal prøve bleieslutt i sommer, da er han 2,5 år! Elise har begynt med pampers nå, og det funker kjempebra.. :)

Her var det morgen klokka seks idag.. Så nå sitter jeg med kaffen mens Elise leker med togbanen på gulvet. Hun kan også leke lenger, men hun blir akutt lei noen ganger og hyyyyyler. (Jeg blir litt sprø av denne hylinga, håper hun setter ned volumet snart). Vi skal på bytur idag :) cafe og shoppings!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

God morgen! Tidlig oppe dere ja. Vi våkna klokka halv seks når sambo gikk ut døra. Han skal hente nye bilen vår i dag så han kommer ikke hjem før snuppa er i seng.
De up and go bleiene funker ikke på natta her heller. Vi bruker pampers baby dry om natta. Men det er stor forskjell på bleier og hvordan de passer på babyene syns jeg!
Det høres ut som om dere får en fin dag med masse innhold :-) vi skal leke på altanen når det blir litt varmere ute, og så skal vi på besøk til ei veninne.
Ha en finfin dag! :-)

Liker best tøybleie på natten og, men har ikke nok til å bruke hver natt.
Nå har jeg fått sovet litt ekstra :-D
Herlig.

God morgen :)
Begge mine,bruker bleiene fra Coop. X-Large på natten. Mina har aldri vært våt igjennom.
Men,Wael har det enkelte dager...
Men,syntes helt klart de er de beste bleiene jeg har kommet over :)

ImageUploadedByBV Forum1369900379.793669.jpg
På vei til byen!!

God morgen til dere :)
Her våknet vi 7:30, så vi sto opp rett etter det.. fikk gjort klar Emira til bhg, de skal ta bilde idag :D og jeg er så spent :P gleeeder meg til å se resultatet :) synd det tar flere uker før vi får bildene :( :P hehe..
Skal vel ikke gjøre noe spesielt idag, men får se hva dagen bringer ;) :)

Ikke så lett for Lillebror å sove lenger når han er gjennomvåt kl 4.45... :p

Up and Go holder IKKE nom væske altså!

Men vi er ved godt mot! Mamma må ha kaffe før ungen får frokost - slik er det bare - men han er fornøyd og leker så fint!

Det har vært helt revolusjonerende at han har blitt så mobil! Han kan leke i evigheter for seg selv, krabbe litt bort til nye spennende ting, og leke videre!

Oppvaskmaskinen og BRIO lekekjøkken står høyt på lista om dagen! OG Little People-lekene vi har etter T! De er så fine :D

Vi skal gå tur med søs, innom barnetreffen og grille hos mampap i ettermiddag :D

Så rart den bleia ikke holder på væsken :eek: for det gjør den her.. har brukt up&go siden liana var 4 mnd tror jeg.. opplevde dette bare i starten, men sikkert fordi bleia var bitte litt stor? :P

Kaffe gjør nok underverker så tidlig om morgen :P hehehe.. såå deilig når han lissom klarer seg med lek å sånt da :D Gleder meg til Liana kommer seg mer rundt å.. hehe for nå surrer hun bare rundt i ring :P

Kos deg med søs, barnetreff og grilling! :D hører ut som en fin dag ;)

Ser det er fler her som har problemer med up&go om natten, så tenkte kansje det har noe å gjøre med at Liana ikke drikker no om natten? for opplevde dette med gjennomvåt bleie sjendent med Emira også, og hun trengte heller ikke noe om natten ;)

Snuppa koser seg med kavring :)

1369902099095.jpg

*sender fra mobil*

God morgen:)
Jeg har laget ostekake med friske jordbær på toppen til sommerfest i bhgen idag:) Mathea skal være med i skuespill, så det gleder vi oss masse til og se:) Bestemor skal også være med:p Emmeth sover sin første lur for dagen og jeg sitter som et slakt i sofaen og slapper litt av:)

Ser det er fler her som har problemer med up&go om natten, så tenkte kansje det har noe å gjøre med at Liana ikke drikker no om natten? for opplevde dette med gjennomvåt bleie sjendent med Emira også, og hun trengte heller ikke noe om natten ;)
Ja han ammes jo endel på natt :-p

God morgen:)
Jeg har laget ostekake med friske jordbær på toppen til sommerfest i bhgen idag:) Mathea skal være med i skuespill, så det gleder vi oss masse til og se:) Bestemor skal også være med:p Emmeth sover sin første lur for dagen og jeg sitter som et slakt i sofaen og slapper litt av:)

mmmm ostekake :D flink du er ;) Så spennende med skuespill! og sikkert kjempe stas når dere kommer å skal se dette :)

ImageUploadedByBV Forum1369905795.380745.jpg

Vi koser oss på altanen :-)

Ja han ammes jo endel på natt :p

hehe har nok litt å si ja ;) for merket at før Emira sluttet med bleie på dagtid, så kunne det hende hun tisset igjennom om natten/morgen, og hun hadde da begynt å ha vannflaske ved siden av senga ;) men godt det finnes andre bleier som tåler litt mer sånt.. hehe.. kjedelig hvis det kommer noe i senga og dyna osv..

Back
Topp